+36 30 756 7900 info@grentmedia.hu

A keresőoptimalizálás, vagyis a SEO alapvető dolog manapság, így amelyik webáruház nem fordít figyelmet arra, hogy a linkek, a tartalom megfeleljen a SEO alapelveknek, nem fog tudni érvényesülni. Az érvényesülés nyilván azt jelenti, hogy a webáruház kitermelje az elvárt profitot, később pedig növekedést produkáljon. Hogyan működne mindez, ha az emberek nem tudnak a létezéséről? Hogyan tudnak az emberek a létezéséről, ha a keresőbe beírva a kulcsszót, nem az elsők között, sőt, talán nem is az első oldalon dobja ki az adott webáruházat a Google? Vannak ugyan olyanok, akik végigböngészik az oldalakat, de a legtöbb ember az első néhány találattal megelégszik, esetleg még az első oldal találatainak megtekintésére szán időt, többre nem.

Annyira nem nehéz és nem költséges dolog a keresőoptimalizálás, egy webáruház készítés során a szakember azonnal úgy készíti el az oldalt, hogy az megfeleljen az alapvető SEO követelményeknek. Nyilván külön szakemberek specializálódtak a keresőoptimalizálásra, melyben a linképítés, a megfelelő témamegjelölés is benne foglaltatik, valamint a megfelelő tárhely és domain kiválasztása is, de aki webáruházat épít, használható mértékben tisztában van mindezzel. Az optimalizálást lehet túlzásba is vinni, ez esetben, ha nagyon látványos a túlzás a Google nem lesz túl kedves, tehát érdemes elkerülni a túloptimalizálást.

keresőoptimalizálás

A keresőoptimalizálás mellett a tartalommarketingre is érdemes odafigyelni, egy webáruház esetében a blog rész nagyon alkalmas ennek a lehetőségnek a kiaknázására. Konkrétan a kulcsszavas írásokról van szó, bár azért ez sem olyan egyszerű, több részből tevődik össze. A keresőmarketing már a fizetős megoldás, ám erre is érdemes anyagiakat fordítani, mert a jó reklám megtérül. A keresőmarketinggel nagyon sok vásárlót, sok kattintást érhetünk el, sőt a kattintás után fizethető hirdetések esetében jól nyomon is követhető, hogy mennyit számít a SEM.

Az internet egy hatalmas piac, mely folyamatosan tágul. A verseny hatalmas, így valamilyen formában lépést kell tartani a többiekkel, különben a webáruház lehúzhatja a rolót, mert senki nem fog rákattintani, sőt alig lesz ember, aki egyáltalán rátalál. Olyan ez, mint a bolthelyiséggel rendelkező üzleteknél. Egy eldugott utcában, kirakat nélkül, csöndben megnyitni egyet jelent a kudarccal.