+36 70 363 7900 info@grentmedia.hu

Webáruház sikerességének titka nem abban rejlik, hogy az áraink jobbak mint a konkurenciáé. Hiszen hiába jobb az ár, ha a vevők meg sem találják a webáruházat. Íme néhány kötelező elem amitől egy webáruház sikeres lesz.

jo webáruház titka

Szélsebes webáruház

Legyen a webáruház gyors, ha lehet és a költségek megengedik akkor piszkosul gyors. Vagyis érdemes olyan szerver vasat venni a webáruház alá ami igazi nagyágyú és nem fog sosem cserbenhagyni minket.

Szemnek való webáruház

Ne legyen túl csicsás, de még is legyen olyan a webáruházunk amitől a vevők álla leesik, emlékezni fognak rá, visszatérni akarnak, fognak. A konkurencia viszont ettől fog igazán felfigyelni ránk.

Webshop akciók, kedvezmények

Tud a webáruház akciót? Melyik nem? Na de tud-e ársávos kedvezményt? Tud-e vásárlói csoportonként más árat adni egy terméknek? Van-e visszatérő vásárlóknak kedvezmény? Kuponok, utalványok, pontrendszer? Na ez az ami kell egy webáruházba.

Képek, videók, extrák a webáruházba

Régen csak annyi volt a lényeg, hogy a termék megvehető volt a webáruházban. Ma az a lényeg, hogy a terméket bemutassuk, sztároljuk, jót s rosszat elmondjunk róla. A webáruház legyen a “legény a talpán” míg a többieké csak sunnyognak.

Tartalommarketing, blog

Ma már a termékek szöveg nélkül nem állják meg a helyüket. A vásárlók egy darab képről és árról nem fogják mellettünk letenni a voksukat. Legyen mindenről részletes leírás a webáruházban, szó szerint mindenről. Ha a vevő mindent megtud és megbízik a webáruházban nyert ügyünk van.

webáruház összkép

Jogi szövegek, ismertetők, webáruház információk

Bizalom alapja az, ha minden le van írva. Ha a webáruházban bíznak a vásárlók rendelni fognak. Ha béna szöveggel traktáljuk a vásárlót a vevőkedv pocsék lessz. A fiatalok gyorsan reagálnak, a megfontoltabb vásárlók viszont A-Z-jg átolvasnak mindent.

Online marketing, Webáruház SEO

Keresőoptimalizálás ma már szerves része a webáruházaknak is. Legyen profi a Seo, a tartalom kulcsszóval tűzdelve, a kötelező elemek a helyükön legyenek és mindig legyen a webáruházunk naprakész az új kereső funkciókra.

Vevőszerzés, hirdetés, forgalom a webáruházba

Ma már tömegével vannak olyan oldalak amik csak arra várnak, hogy vevőket küldjenek a webáruházunkba. Ár összehasonlító oldalak amik árajánlatok alapján küldik a látogatókat. Vagyis a saját oldalunk marketingje nélkül is látogatókat szerzünk. Aztán jönnek a hirdetések Adwords és Adsense, Facebook, stb. Mind olyan oldalak ahonnan látogató hegyeket szerezhetünk.

Linképítés, fizetett linkek, ajánlók

Ha nagyon jó helyekről szerzünk hivatkozást a webáruházunk részére, azzal a keresőbeni helyezéseken túl a látogatók mennyiségét is növelhetjük. Sőt olyan minőségi látogatókat hozhatunk a webáruházunkba amikből nagyobb valószínűséggel válhat vásárló.

Konklúzó

Az előbb felsoroltak mindegyike fontos, igyekezzünk lépcsőzetesen építkezni ezekből. Minden egyes elem felhasználásával olyan forgalmas webáruházunk lehet amivel igazán érdemes számolni.

minden forgalmat a webáruházra irányítani