Webáruház sikerességének titka

 

Webáruház sikerességének titka nem abban rejlik, hogy az áraink jobbak mint a konkurenciáé. Hiszen hiába jobb az ár, ha a vevők meg sem találják a webáruházat. Íme néhány kötelező elem amitől egy webáruház sikeres lesz.

jo webáruház titka

Szélsebes webáruház

Legyen a webáruház gyors, ha lehet és a költségek megengedik akkor piszkosul gyors. Vagyis érdemes olyan szerver vasat venni a webáruház alá ami igazi nagyágyú és nem fog sosem cserbenhagyni minket.

Szemnek való webáruház

Ne legyen túl csicsás, de még is legyen olyan a webáruházunk amitől a vevők álla leesik, emlékezni fognak rá, visszatérni akarnak, fognak. A konkurencia viszont ettől fog igazán felfigyelni ránk.

Webshop akciók, kedvezmények

Tud a webáruház akciót? Melyik nem? Na de tud-e ársávos kedvezményt? Tud-e vásárlói csoportonként más árat adni egy terméknek? Van-e visszatérő vásárlóknak kedvezmény? Kuponok, utalványok, pontrendszer? Na ez az ami kell egy webáruházba.

Képek, videók, extrák a webáruházba

Régen csak annyi volt a lényeg, hogy a termék megvehető volt a webáruházban. Ma az a lényeg, hogy a terméket bemutassuk, sztároljuk, jót s rosszat elmondjunk róla. A webáruház legyen a “legény a talpán” míg a többieké csak sunnyognak.

Tartalommarketing, blog

Ma már a termékek szöveg nélkül nem állják meg a helyüket. A vásárlók egy darab képről és árról nem fogják mellettünk letenni a voksukat. Legyen mindenről részletes leírás a webáruházban, szó szerint mindenről. Ha a vevő mindent megtud és megbízik a webáruházban nyert ügyünk van.

webáruház összkép

Jogi szövegek, ismertetők, webáruház információk

Bizalom alapja az, ha minden le van írva. Ha a webáruházban bíznak a vásárlók rendelni fognak. Ha béna szöveggel traktáljuk a vásárlót a vevőkedv pocsék lessz. A fiatalok gyorsan reagálnak, a megfontoltabb vásárlók viszont A-Z-jg átolvasnak mindent.

Online marketing, Webáruház SEO

Keresőoptimalizálás ma már szerves része a webáruházaknak is. Legyen profi a Seo, a tartalom kulcsszóval tűzdelve, a kötelező elemek a helyükön legyenek és mindig legyen a webáruházunk naprakész az új kereső funkciókra.

Vevőszerzés, hirdetés, forgalom a webáruházba

Ma már tömegével vannak olyan oldalak amik csak arra várnak, hogy vevőket küldjenek a webáruházunkba. Ár összehasonlító oldalak amik árajánlatok alapján küldik a látogatókat. Vagyis a saját oldalunk marketingje nélkül is látogatókat szerzünk. Aztán jönnek a hirdetések Adwords és Adsense, Facebook, stb. Mind olyan oldalak ahonnan látogató hegyeket szerezhetünk.

Linképítés, fizetett linkek, ajánlók

Ha nagyon jó helyekről szerzünk hivatkozást a webáruházunk részére, azzal a keresőbeni helyezéseken túl a látogatók mennyiségét is növelhetjük. Sőt olyan minőségi látogatókat hozhatunk a webáruházunkba amikből nagyobb valószínűséggel válhat vásárló.

Konklúzó

Az előbb felsoroltak mindegyike fontos, igyekezzünk lépcsőzetesen építkezni ezekből. Minden egyes elem felhasználásával olyan forgalmas webáruházunk lehet amivel igazán érdemes számolni.

minden forgalmat a webáruházra irányítani

Fő profilom az Opencart és a WooCommerce webáruház készítés. Főként ezekről a webáruház motorokról írok, néha néha kitekintve a webáruházakon túlra. Webáruház készítés, fejlesztés, módosítás témában keress bátran elérhetőségeimen!

A * jelölt mezők kitöltése kötelező

Hasznos volt amit olvasott? Szeretne webáruházat?

Kérje ingyenes ajánlatunkat webáruház készítésre, módosításra, fejlesztésre!

Amennyiben szakmai felkészültségünk meggyőző, kérje ajánlatunkat webáruházának kivitelezésére!

Rólunk és írásainkról

Mi egy teljes körű szolgáltatást nyújtó ügynökség vagyunk, impozáns digitális marketing megoldásokat nyújtunk. A győztes megoldások és a tapasztalatok segítik nagyszerű eredményeinket honlapkészítés és webáruház készítés területén amiből itt infókat is olvashat.

    BESZÉLJÜK MEG, MOND EL VÉLEMÉNYED!

    Ellenörző kód * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

      Segítünk, hogy webáruháza még jobb eredményeket érhessen el, a keresési eredmények még több látogatót hozhassanak.

      Írásainkból

      ELOLVASOM MIND
      AllWebáruház
      facebook live forgalom növelés

      Filléres trükk a webáruházad forgalomnövelésére – Facebook Live

      Ha 2016 és tartalommarketing, akkor a Facebook live-ot tekinthetjük az elmúlt év egyik legnagyobb dobásának. Már 2017-et írunk, mégis, alig…
      Tovább olvasom
      webáruház biztonság

      Védekezés Brute Force támadások ellen – II. rész

      Korábbi cikkünkben a támadás megelőzéséről volt szó, most viszont adunk néhány tűzoltó taktikát arra az esetre, ha már bekövetkezett a…
      Tovább olvasom
      Brute force webáruházhoz

      Védekezés Brute Force támadások ellen – 1. rész

      Napjaink legnépszerűbb tartalomkezelő rendszerei számos területen könnyíti meg életünket könnyű, akár informatikához egyáltalán nem értő felhasználók számára is. A népszerűségnek…
      Tovább olvasom