Webáruház készítés

Sikerre optimalizálva

Webáruház készítés

Új webáruház létrehozásakor nagyon sok tényezőt kell figyelembe venni, majd a felmért igényeknek megfelelően a kért funkciókat és szolgáltatásokat be kell állítani a rendszerben, hogy értékesítésre alkalmas webáruház legyen.

Mivel az ajánlatkéréskor sokszor megkérdezik, hogy mit tartalmaz az egyedi árajánlat, vázlatpontokba szedtük a tudnivalókat, hogy érthető legyen, miért igényel sok időt és gondos odafigyelést egy webáruház előkészítése.

Miből állt a webáruház készítés

Ez a folyamat egy igen bonyolult és szövevényes eljárás, mivel az igényeket és a lehetőségeket kell közös nevezőre hozni, mert a cél egy olyan webáruház elkészítése, mely során minden folyamatnak és funkciónak rendelkezésre kell állnia ahhoz, hogy egy termék online értékesítésre kerüljön.

Na de mik ezek a szükséges elemek – erre fogunk most kitérni

Webáruház készítésnél a termékek és azok tulajdonságainak lehetőség szerint minél részletesebb adminisztrálhatóságára szoktunk kitérni. Például milyen színben, méretben, márkában, mennyiségben, stb. lehet őket majd megrendelni.

Amikor túljutunk a termékek kezelésén akkor az elkészítendő webáruháznak valamilyen módon tudnia kell fizetési és szállítási módokat felajánlani a vásárlónak, melyek beállítása lehet akár egyszerű is, de lehet részletesen elaprózott is.

Szükséges lehet bizonyos időszakokat megadni például egy ingyenes szállítási akció keretein belül, vagy bizonyos napokon nem történik szállítás (munkaszüneti napok, hétvége), s ezek automatizálására is szükség lehet, hogy ne manuálisan kelljen ilyenekre figyelni.

Bizonyos szállítási feltételek különféle dinamikusan változó csomagpontokat igényelnek, melyeket nem szerencsés egyesével állítani, jobb ha ezek is automatikusan frissülnek a háttérben.

 

Leegyszerűsítve a kérdést, milyen fizetési és szállítási módokra van szükség?

 

Webáruház készítés ma már nincs responsive kivitel nélkül, tehát minden ügyfelünk könnyedén elérheti webáruházát a laptopjáról, mobiljáról vagy tabletéről, hiszen mindegyik készülék képernyőjére tökéletesen illeszkedő grafikai elrendezés lesz kialakítva, mely során a felhasználói élmény nem csorbul.

 

Vagyis az új áruház kizárólag responsive kialakítású lesz.

 

Azt szeretné minden vevőnk, hogy gyorsan egyértelműen és lehetőleg a legegyszerűbben tudjon vásárolni, ezért minden webáruház készítésekor az egy oldalas fizetési felületet szoktuk ajánlani. Nincs lépcső és nincs külön ablak, tab, stb. Van egy lap néhány mezővel amit ki kell tölteni és megnyomni a rendelés gombot.

Ez azért kedvez a felhasználóknak, mert egyszerűen és gyorsan tudják így beírni a szükséges adatokat, s nem “vesznek el” az űrlapon, így kisebb az esélye annak, hogy vissza kell majd menniük azokra a mezőkre, melyeket esetleg kifelejtettek.

 

Ezért mi erre mindig figyelünk és lehetőleg szorgalmazzuk a használatát.

 

Na de mi a helyzet a marketinggel?

 

A webáruház készítéskor ma már ez is fontos tényező. Olyan áruházakat adunk át megrendelőinknek amikben könnyedén onthatják magukból a jobbnál-jobb tartalmakat. Vagyis a webáruház tartalommarketing követelményeit ezzel kipipálhatjuk.

Lehetőség van továbbá külső mérőeszközöket is implementálni, mint például a Google Analytics-et, mellyel könnyedén követhetőek az oldalon történt vásárlások, aktuális promóciók és a kitett reklámok eredményességei.

 

Mitől lesz más a webáruház készítés nálunk?

Mondhatni apait anyait beleadunk a munkánkba, azonban az igazság az, hogy a tapasztalat és a tanácsadás, illetve a rendelkezésre állás az, amivel többet nyújthatunk.

 

  • Mi csak azt ajánljuk a webáruház elkészítése folyamán amihez van már információnk.
  • Mi nem használunk más webshop motorokat csak az általunk használtat így a tapasztalatunk sokkal mélyebb.
  • Mi azért ajánljuk az Opencart webáruház motorokat, mivel ezekben egy új áruház kialakítása és annak használata egyszerű.
  • A webáruházak elkészítése után mindig van új igény, új fejlesztés vagy kivitelezni való. Ezekben mindig partnerei vagyunk megrendelőinknek, hogy a webáruház amit használatba vettek még jobb és profibb legyen.

 

Ez amiben a Grent média partner tud lenni a kívánt webáruház elkészítésben.

0
Elégedett ügyfél
0
Teljesített projekt
0
Új megbízás
0
Egyeztetés

250.000/Ft-tól

Induló

  • Egyszerű webáruház
  • Mobil és keresőbarát felépítés
  • Korlátlan használat
Ajánlatot kérek

450.000/Ft-tól

Haladó

  • Komplexebb kivitelezés
  • Fejlett működés
  • Összeköttetések
Ajánlatot kérek

Webáruház árak

Két csomagot hoztunk létre webáruházainkhoz. Webáruház áraink pontos meghatározása mindig az adott igényekhez igazodik.

  • Induló
  • Haladó

Elkészült munkáinkból