Problémamegoldás – ez kell az embereknek

 

Nagy kérdés a marketing területén, hogy mivel érdemes közelíteni az emberekhez a cél elérése érdekében. Mi az, ami megfogja, vonzza, megtartja őket?  Számos ilyen dolog van, de ezek általában csak bizonyos közegben, bizonyos időben, bizonyos csoportoknál működnek. Létezik azonban a dolgoknak egy olyan megközelítése, ami mindenkinek érdekes lehet.

Ez pedig nem más, mint a problémamegoldás.

Az embereknek problémáik vannak, melyek megoldása kielégítő hatású és az élet amúgy egy nagy problémamegoldás, hiszen mindig feladatokkal kerülünk szembe. Ha a termékeinket, mint egyes problémákra való megoldásokat kínáljuk fel, felkelthetjük az emberek érdeklődését.

Íme néhány példa:

  • Cipő webáruház: Nincs miben a havat taposni? A megoldás az XY webáruház, ahol pompás hótaposókkal hidaljuk át a problémát. Mit vegyek fel a kis feketéhez? Íme, a megoldás ezer színben, tűsarkúk a lilától a feketéig, minden méretben. Kinőtte a gyerek a cipellőt? Megoldás az XY gyerekcipő webáruház, ahol a legkisebbektől kezdve a legnagyobbakig minden lábacskára van megfelelő cipő.
  • Gyógynövény webáruház: Nátha kínoz? Az XY webáruház számos megoldást kínál a kellemetlen tünetekre. Egészségesen étkeznél? Íme a megoldás: XY webáruház.
  • Szerszám webáruház: Leszakadt a polc és nincs otthon csavar? Itt a megoldás, házhozszállítás akár egy napon belül. Tele falevéllel az udvar? Keresd a megoldást az XY webáruházban.
  • Iskolaszerek: Nincs idő nagybevásárolni a sulira vagy inkább elmennétek állatkertbe? Íme a megoldás, rendeld meg online az XY webáruházból.

Ez a néhány példa is mutatja, hogy bármiből lehet problémát gyártani és arra megoldásként felkínálni a terméket. A hírlevelekben is érdemes erről az oldalról közelíteni például iskolakezdésnél vagy pedig szezonváltáskor.

problema-megoldas

A problémamegoldást nem csak maguk a termékek, hanem azok árai vagy a gyors kiszállítás is jelenthetik.

A termékeket jó áron kínálva például a drága porszívók problémájára is megoldást nyújthatunk, vagy kanapérendelés esetén ara, hogy máshol heteket kell várni, de az adott webáruháznál egy vagy két napos szállítási idővel kell csak számolni, így a várakozás problémáját oldjuk meg.

A szállítási módok sokaságát és egyhangúságát pont a probléma és arra a megoldás hozta a csomagpont átvételi lehetőségek. Ezek a gomba módon szaporodó átvételi pontok a megrendelhető termékek korlátlan átvételi idejével adják azt a szabadságot amit a webshopok régen kerestek. Mindamellett olcsóbb megoldás mint a legtöbb futárcég díjszabása. Webox, Foxpost, Pick-Pack pont, stb. Ezek a modulok mind Opencart webshopra valamint WooCommerce webáruházakra is elérhetőek.

A gyors kiszállítás ma a másnapi vagy harmadnapi kiszállítást jelenti. Ezt igyekszenek sokan lefaragni előnyt kovácsolni az idő problémából. Erre jó példa az Amazon aki már a Drón szállításon dolgozik, ami egy óriási fejlesztést és persze sok-sok költségmegtakarítást okozna. Ez egy olyan probléma amit áthidalva mind a webáruházak és a vásárlók is sokat nyerhetnek. De persze ez még odébb van.

Igyekezzünk webáruházunk bizonyos termékeit úgy besorolni, tartalommal vagy landing oldalakkal úgy megtámogatni, hogy azok valamilyen problémamegoldásra legyenek megfelelőek. Ezzel már is egy célzott vásárlói forgalmat szerezhetünk termékünknek.

Fő profilom az Opencart és a WooCommerce webáruház készítés. Főként ezekről a webáruház motorokról írok, néha néha kitekintve a webáruházakon túlra. Webáruház készítés, fejlesztés, módosítás témában keress bátran elérhetőségeimen!

A * jelölt mezők kitöltése kötelező

Hasznos volt amit olvasott? Szeretne webáruházat?

Kérje ingyenes ajánlatunkat webáruház készítésre, módosításra, fejlesztésre!

Amennyiben szakmai felkészültségünk meggyőző, kérje ajánlatunkat webáruházának kivitelezésére!

Rólunk és írásainkról

Mi egy teljes körű szolgáltatást nyújtó ügynökség vagyunk, impozáns digitális marketing megoldásokat nyújtunk. A győztes megoldások és a tapasztalatok segítik nagyszerű eredményeinket honlapkészítés és webáruház készítés területén amiből itt infókat is olvashat.

    BESZÉLJÜK MEG, MOND EL VÉLEMÉNYED!

    Ellenörző kód * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

      Segítünk, hogy webáruháza még jobb eredményeket érhessen el, a keresési eredmények még több látogatót hozhassanak.

      Írásainkból

      ELOLVASOM MIND
      AllWebáruház
      facebook live forgalom növelés

      Filléres trükk a webáruházad forgalomnövelésére – Facebook Live

      Ha 2016 és tartalommarketing, akkor a Facebook live-ot tekinthetjük az elmúlt év egyik legnagyobb dobásának. Már 2017-et írunk, mégis, alig…
      Tovább olvasom
      webáruház biztonság

      Védekezés Brute Force támadások ellen – II. rész

      Korábbi cikkünkben a támadás megelőzéséről volt szó, most viszont adunk néhány tűzoltó taktikát arra az esetre, ha már bekövetkezett a…
      Tovább olvasom
      Brute force webáruházhoz

      Védekezés Brute Force támadások ellen – 1. rész

      Napjaink legnépszerűbb tartalomkezelő rendszerei számos területen könnyíti meg életünket könnyű, akár informatikához egyáltalán nem értő felhasználók számára is. A népszerűségnek…
      Tovább olvasom