+36 30 756 7900 info@grentmedia.hu

Nem elösszőr fordul elő, hogy egy Woocommerce webáruház átadása után az az általános vélemény, hogy nehézkes a webshop használata. Pedig minden adott egy jó áruházhoz: termék, leírások és design. Azonban a vásárlások még is nehézségbe ütköznek.

A WooCommerce rossz?

A hiba valós oka nem az áruházban keresendő, hanem az éppen kiválasztott templét fejlesztőiben és abban, hogy ráhagyták a wordpress menükezelésére az irányítást. Vagy hogy a funkciókat widgetekbe és menüpontokba kell ágyazni.

woocommerce bevásárló kosárKezeljük úgy webáruházunkat, mintha nem a wordpress szolgálná ki. Tegyünk mindent elérnetővé az oldalon és ne a menübe tegyük a fontos fukció linkeket.
A vásárlást tegyük minél egyszerűbbé WooCommerce áruházunkban, mert bár lehet csilivili az oldalunk, ha nincs vásárlás, nincs konverzó.

Figyeljünk oda a helyes beállításokra a WooCommerce menüben, hogy minden lépcső a vásárláshoz megfelelő oldalra mutasson: Kosár, pénztár, ászf.

 

Alapvető hibák a WooCommerce-ben.

Sok webshop alapvető hibája még az óriási termékoldal. A látogató elveszik a nagy térben, az ürességben. Mindenképp javítsunk ezeken a hibákon.

A pénztár és a kosár oldal szintén javításra szorul. Nagyon menő és tetszetős a legújabb sablonokat mindenféle tetszetős elemekkel felszerelni de értékesítésre, konverzióra nem biztos, hogy alkalmasak ezek az áruházak.

A látogatókat terelni kell, nem szabad hagyni elveszni őket a részletekben, vagy az óriási oldalakban.

Ne hagyjuk, hogy a csili-vili templét modulok eltereljék a figyelmünket egy új sablon vásárlásánál. A hasznos funkciókra figyeljünk.

A WooCommerce webshop modult folyamatosan fejlesztik, így mindig új és új frissítés jön ki hozzá. Így a templét kiválasztásakor figyeljünk oda, hogy templétünk is alkalmas legyen az új WooCommerce verziók kezelésére.