Webáruház címkék

 

Mindenki veszettül megcímkéz mindent, pont úgy mint annak idején a kulcsszó mezőt, ez ma igen felkapott megoldás, de sokan nem tudják miért is jó a címke, és hogyan érdemes ezt használni.

Amikor a termékeinket, bejegyzéseinket kategóriákba gyűjtjük akkor kell valami amivel tovább szekciónálhatjuk ezeket. Hiszen egy túl bonyolított kategória fa a felhasználókat elrettenti, és kezelni is bonyolult. A kategóriák mennyisége sosem lehet korlátlan, a vevők nem találnák meg a termékeinket.

Lássunk egy példát is gyorsan egy termék elhelyezkedésére az áruházunkban, ahol a 3. szintű kategória tartalmaz terméket. Mint látható a felhasználónak 3x kell kattintani hogy terméket is láthasson. Elmegy a kedve a végigböngészéstől, mert az áruházunkban minden kategóriát  végignézni sok-sok kattintás.

Főkategóriacímkék egy blogba vagy webáruházba
|
|_Alkategória
|
|_Alkategória
|
|_Termékek

Tehát látható, nagy termékmennyiségnél igen jól kell megválasztani a kategóriák nevét, hogy minden termék jó helyre kerülhessen.

De ha a címkéket használjuk termékeink csoportosítására, akkor ezzel jóval nagyobb “kategorizálást” tudunk végrehajtani.

Vegyük példának egy általános barkácsáruház termékcsoportját ami a kéziszerszám, és abban sok termék mellett a csavarhúzókból is sokféle található.

Webáruház címkézésVan csavarhúzóból:

  • lapos
  • philips
  • pozidriv
  • torx
  • inbusz
  • csavarkulcs

Ezeket a termékeket egyenként megcímkézhetjük a “csavarhúzó” címkével is. Így ahelyett, hogy a kéziszerszámok kategória végtelen mennyiségű alkategóriájába rendeznénk a termékeket, egyszerűen egy címkével ellátva azonnal minden csavarhúzó megtalálható lesz.

Nincs értelme minden terméket felesleges kulcsszóval, kulcsszavakkal megcímkézni, mivel ezeknek a címkéknek nem csak a “kategorizálás” a célja, hanem súlyozottan kerülnek mérlegelésre.  Vagy is ha többször szerepel egy címke az oldalon, akkor az biztosan fontosabb, mint azok a címkék amik csak egyszer.

Opencart webáruházunkban szintén van lehetőség a termékek címkézésére, amit a termék adatlapján adhatunk meg. Az áruházban általában ezek a címkék egy terméklap alján helyezkednek el, és linkként élnek. Az alap Opencart nem tartalmaz címke felhő modult, ami látványos formában felsorolná ezeket a címkéket, így kereshetünk ingyenes vagy fizetős modult is ennek megjelentetésére.

WooCommerce áruházaknál a WordPress hozta funkciók által a címkéket külön leírásokkal is kiegészíthetjük. A WordPress tartalmaz alap címke felhő modult, azonban sok mennyiségű címkéknél ez a modul már a design rovására megy. Érdemes olyan modult keresni, amikkel egyéb beállításokat is eszközölhetünk.

Van még egy jó funkciója a címkéknek, linkelhető tartalmak. Tehát amikor hivatkozni szeretnék a csavarhúzókra, akkor nem kell minden típusú csavarhúzót belinkelni, elég csak a címkét.

Fő profilom az Opencart és a WooCommerce webáruház készítés. Főként ezekről a webáruház motorokról írok, néha néha kitekintve a webáruházakon túlra. Webáruház készítés, fejlesztés, módosítás témában keress bátran elérhetőségeimen!

A * jelölt mezők kitöltése kötelező

Hasznos volt amit olvasott? Szeretne webáruházat?

Kérje ingyenes ajánlatunkat webáruház készítésre, módosításra, fejlesztésre!

Amennyiben szakmai felkészültségünk meggyőző, kérje ajánlatunkat webáruházának kivitelezésére!

Rólunk és írásainkról

Mi egy teljes körű szolgáltatást nyújtó ügynökség vagyunk, impozáns digitális marketing megoldásokat nyújtunk. A győztes megoldások és a tapasztalatok segítik nagyszerű eredményeinket honlapkészítés és webáruház készítés területén amiből itt infókat is olvashat.

    BESZÉLJÜK MEG, MOND EL VÉLEMÉNYED!

    Ellenörző kód * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

      Segítünk, hogy webáruháza még jobb eredményeket érhessen el, a keresési eredmények még több látogatót hozhassanak.

      Írásainkból

      ELOLVASOM MIND
      AllWebáruház
      facebook live forgalom növelés

      Filléres trükk a webáruházad forgalomnövelésére – Facebook Live

      Ha 2016 és tartalommarketing, akkor a Facebook live-ot tekinthetjük az elmúlt év egyik legnagyobb dobásának. Már 2017-et írunk, mégis, alig…
      Tovább olvasom
      webáruház biztonság

      Védekezés Brute Force támadások ellen – II. rész

      Korábbi cikkünkben a támadás megelőzéséről volt szó, most viszont adunk néhány tűzoltó taktikát arra az esetre, ha már bekövetkezett a…
      Tovább olvasom
      Brute force webáruházhoz

      Védekezés Brute Force támadások ellen – 1. rész

      Napjaink legnépszerűbb tartalomkezelő rendszerei számos területen könnyíti meg életünket könnyű, akár informatikához egyáltalán nem értő felhasználók számára is. A népszerűségnek…
      Tovább olvasom