+36 70 363 7900 info@grentmedia.hu

opencart, vásárlói visszajelzésekOpencart webáruházak estében sokszor felmerül a bizalmatlanság kérdése. Az emberek még mindig bizalmatlanok, hiába hódít egyre nagyobb teret az internetes vásárlás. Ez nem meglepő, számos olyan történetet hallani, vagy akár magunk is tapasztalhattuk, hogy nem azt kaptuk, amit rendeltünk, vagy meg sem kaptuk a rendelést és a pénzünk sem jött vissza.

A webáruház építés egyik fontos kérdése, hogy legyen-e interaktív felület vagy valami lehetőség a vásárlóknak, visszajelzéssel minősíteni az oldalt, esetleg nyilvánosan kérdést feltenni, kommunikálni. Egyszerű a válasz: igen, amennyiben van rá lehetőség. Az OpenCart webáruházaknál alapvetően is rendelkezésre áll ez a lehetőség. Sőt ezt még tovább lehet bővíteni a megfelelő irányba.

Elemzéssel és visszajelzésekkel is javíthatjuk Opencart áruházunk és termékeinket

A vásárlói statisztikák nagy segítséget jelentenek, pl. analitikai elemzések a Google-től, de a visszajelzésekkel még komolyabb képet kaphatunk arról, hogyan, milyennek látják a webáruházat azok, akiknek készült, akiket meg szeretnénk nyerni, akiktől a profit jön. Ebből következik, hogy nem csak a vásárlók bizalmának megnyerése miatt kell, hogy jó visszajelzéseket kapjunk és lehetőséget biztosítsunk akár panaszra is, hanem azért is, mert mindez elősegíti a fejlesztés megfelelő irányba való terelését, vagy javíthassunk áruházunk ügyfélszolgálatán.

Például, ha többen jelzik, hogy nehézkes a navigálás Opencart webshopunkban, akkor egy módosítással vagy netán egy teljese felújítással át lehet hidalni a problémát, de Opencart webshopban ezek a problémák gond nélkül kivitelezhetőek. Ennek kommunikációja igen jó visszhangot kelthet, hiszen ebből látszik, hogy a visszajelzések valóban célt érnek és a webáruház építő, tulajdonos valóban megfelelően szeretné kiszolgálni a vásárlóit. Ahol az emberek fontosnak érzik magukat, oda szívesen „mennek” vissza, egy remek Opencart áruházban ez is megoldható.

A vásárlói visszajelzéseket érdemes rögtön a főoldalon közölni, így mindenki, aki az oldalra téved célirányosan vagy véletlenül, azonnal szembesül a ténnyel, hogy az általa meglátogatott webáruház nem bujkál, van annyira minőségi és van olyan megbízható, hogy lehetőséget mer adni bármilyen jellegű visszajelzésre és ezt közszemlére is meri tenni. Lehet ez akár csak egy pontozás, csillagozás, vagy akár szöveges megjegyzések is, lényeg, hogy látható és egyértelmű legyen. Sőt ha a felhasználó egy termékoldalra jut legyen az Opencart vagy WooCommerce shop akkor bármilyen terméknél láthatja, hogy a felhasználók milyen véleménnyel vannak arról a termékről. Természetesen a Google Rich Snippet-nek ezeket az értékeket tovább adva a keresőben is ezek az értékelések jelennek meg.

A visszajelzésekhez szinte minden oldalon regisztrációra van szükség. Ez teljesen érthető, hiszen miért adna bárki lehetőséget olyanoknak, akik esetleg unalmukban vagy közlési kényszertől vezérelve mindenhol otthagyják a véleményüket, ami sokszor nem is alapszik semmin, vagy a jelszó nélküli használatot mindenféle robot tűzdeli tele viagra és más po.nó szövegekkel. Ezzel a lehetőséggel egyébként regisztrált tagokat lehet szerezni, akiket vásárlókká, ügyfelekké tudunk konvertálni.

opencart, webáruház, vélemény, javaslat