Működő eladási technikák: felülértékesítés, keresztértékeítés, alulértékesítés

 

Ebben a cikkben bemutatok néhány technikát, ami segít az eladások növelésében és üzlete növekedésében. Valószínűleg hallott már felül, kereszt és alulértékesítésről, de valóban tudja-e hogyan hasznosítsa ezeket a marketing eszközöket? Nem? Most megpróbálom röviden elmagyarázni őket.

Felülértékesítés (Up-sell)

Ez a marketing technika, abból áll, hogy drágább terméket ad el a vevőnek, meggyőzve őt arról, hogy egy kisebb összeggel növelve a vételárat nagyobb, jobb vagy ajándék terméket kap. Az eladónak bizonyítania kell, hogy a vevőnek több előnye származik abból, ha a nagyobb terméket választja, mint a kisebbet. Ezt a technikát nagyon sok cég használja.

Íme egy példa: feltételezem mindenki volt már McDonaldsban és rendelt egy sajtburgert, de ilyenkor jött az, hogy a sajtburger árának felével többért már kaphatott egy dupla sajtburgert is. Ön valószínűleg el is elfogadta ezt az ajánlatot, mert ha csak simán egy dupla sajtburgert rendelt volna, az kétszer annyiba került volna mint egy sajtburger.

Akár Opencart akár WooCommerce áruház tulajdonos, használhat épp erre a célra készített felugró ablak értékesítést. Kiválaszthatja mely termék legyen felülértékesítve és hogyan jelenjen meg a vevő előtt. A testreszabott szabott felülértékesítési ajánlatokkal növelni tudja eladásait. Amihez remek megoldásokat tudunk nyújtani.

up

Keresztértékesítés (Cross-sell)

A keresztértékesítés egy olyan marketing eszköz ami a vásárlásnál kapcsolódó terméket ajánl a vevőnek. Jó példa erre, ha ételt rendelünk egy étteremből, a kassza előtt ajánlatként egy ital listát is kapunk ami megy a fogásához. Ez lehet webáruházunkban pl, minden termék mellett egy hasonló termékek nevű modul.

Ezen felül ajánlhatunk vásárlóinknak olyan termékeket amit valaki más már megvett és ugyanazt a terméket választotta mint mi és választotta hozzá még kiegészítőt, és lehet hogy ön is szeretné ugyanazt a kombinációt.

Ebben az esetben a legmegfelelőbb az Együttvásárolt modul, ami pontosan azt csinálja amit fent említettem. Intelligens keresztértékesítési algoritmust használ, ami lehetővé teszi, hogy bizonyos számú eladási gyakoriság után ajánljon együtt vásárolt termékeket.

cross-sell

Alulértékesítés

Az alulértékesítés megint egy másik technika, amit akkor kell használni, amikor egy vevő megpróbál elállni a vásárlástól. Ekkor alkalmazkodni kell a vevő pénzügyi kereteihez és a legjobb árajánlatot adni egy termékre vagy szolgáltatásra ami hasonló mint amit eredetileg szeretett volna (de olcsóbb, mint az előzőleg javasolt). Ebben az esetben olcsóbb terméket kell ajánlani a vevőnek, aminek nagyobb esélye van hogy elkeljen, mert jobb eladni valamit, mint semmit.

Például amikor házvásárláskor az ingatlanközvetítő megmutat egy olyan ingatlant amit nem tud megengedni magának, több mint valószínű, hogy olyan alternatívákat is kínál, amik kevesebbe kerülnek.

Végül

Ha Ön még soha nem használta ezeket a technikákat javaslom kezdje el, mert eladásokat és értékes vevőket veszít, akiknek meg kell mutatnia, hogy mindig van előnye annak, ha önnél vásárolnak és nem szabad elmulasztaniuk azt a lehetőséget, hogy jobb termékekhez kevesebbért is hozzá tudnak jutni. Van még kérdés?

Fő profilom az Opencart és a WooCommerce webáruház készítés. Főként ezekről a webáruház motorokról írok, néha néha kitekintve a webáruházakon túlra. Webáruház készítés, fejlesztés, módosítás témában keress bátran elérhetőségeimen!

A * jelölt mezők kitöltése kötelező

Hasznos volt amit olvasott? Szeretne webáruházat?

Kérje ingyenes ajánlatunkat webáruház készítésre, módosításra, fejlesztésre!

Amennyiben szakmai felkészültségünk meggyőző, kérje ajánlatunkat webáruházának kivitelezésére!

Rólunk és írásainkról

Mi egy teljes körű szolgáltatást nyújtó ügynökség vagyunk, impozáns digitális marketing megoldásokat nyújtunk. A győztes megoldások és a tapasztalatok segítik nagyszerű eredményeinket honlapkészítés és webáruház készítés területén amiből itt infókat is olvashat.

    BESZÉLJÜK MEG, MOND EL VÉLEMÉNYED!

    Ellenörző kód * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

      Segítünk, hogy webáruháza még jobb eredményeket érhessen el, a keresési eredmények még több látogatót hozhassanak.

      Írásainkból

      ELOLVASOM MIND
      AllWebáruház
      facebook live forgalom növelés

      Filléres trükk a webáruházad forgalomnövelésére – Facebook Live

      Ha 2016 és tartalommarketing, akkor a Facebook live-ot tekinthetjük az elmúlt év egyik legnagyobb dobásának. Már 2017-et írunk, mégis, alig…
      Tovább olvasom
      webáruház biztonság

      Védekezés Brute Force támadások ellen – II. rész

      Korábbi cikkünkben a támadás megelőzéséről volt szó, most viszont adunk néhány tűzoltó taktikát arra az esetre, ha már bekövetkezett a…
      Tovább olvasom
      Brute force webáruházhoz

      Védekezés Brute Force támadások ellen – 1. rész

      Napjaink legnépszerűbb tartalomkezelő rendszerei számos területen könnyíti meg életünket könnyű, akár informatikához egyáltalán nem értő felhasználók számára is. A népszerűségnek…
      Tovább olvasom