+36 70 363 7900 info@grentmedia.hu

Szeretnéd fellendíteni a webáruházad forgalmát? Esetleg megcsappant az utóbbi időben a forgalom? Kevesen kattintanak vagy jönnek, de nem vásárolnak? Súlyos problémák ezek, melyek azonnali megoldást igényelnek.

De mivel lehet javítani a forgalmon? Íme néhány alapvető dolog, amit érdemes bevetni:

  • Vevő növelésWebáruház felújítás: Az újdonság mindig érdekes, időnként meg kell újulni, nehogy unalmassá váljon az oldal. Webáruház építésekor gyors és hatékony felújítást tudunk végezni akár a régi honlap anyagának 100%-os átmigrálásával. Nem kell félévente, sőt évente sem felújítani, ám valami újításra mindig szükség van. A rendszeresség is fontos, jó, ha az emberek tudják, mikor következhet megint valami újdonság. Ezzel még az érdeklődésüket is fenn lehet tartani, így maradnak meg a vásárlók. Lehet ez a felújítás akár részleges vagy teljes megújulás.
  • Facebook hirdetések: A Facebook hirdetések egyre inkább népszerűek, mivel a közösségi hálón fordul meg a legtöbb ember. Igaz, nem ingyenes a hirdetés, ám a sok hasznos beállításnak köszönhetően konkrétan a célközönséghez lehet eljuttatni. De azt javaslom, hogy inkább a közvetett módon hirdessük termékünk, szolgáltatásunk mintsem direktbe bele a felhasználó arcába. Mert az riasztó hatású lehet, a kialakult bannervakságról már ne is beszéljünk.
  • SEM: A keresőmarketing (SEM), ami nem azonos a keresőoptimalizálással (SEO) sokat hozzá tud tenni a forgalom növeléséhez. Ebben is benne foglaltatik a fizetett hirdetés, de van olyan is, amit csak kattintás után kell fizetni. Nagyon jutányos, jól követhető megoldásokat lehet találni, melyek jobb helyezést jelentenek a keresési listákon. Megfelelő SEO-val hamar a lista elején találhatjuk a webáruházunkat.
  • Hírlevél: Ha még nincs hírlevél, akkor ideje létrehozni. Nagyon fontos tényező, ami akciókról, új termékekről és egyéb újdonságokról tájékoztatja vásárlókat, így lehetőségük van visszajönni az oldalra, mikor számukra kedvező ajánlattal találják szembe magukat. Nem fog mindenki feliratkozni, de a megfelelő ajánlással sokakat meg lehet szerezni az ügy számára.
  • Akció: Az akció mindig vonzó, az elfekvő, vagy olcsóbban adva is hasznot hozó termékekre érdemes időnkét akciót hirdetni, amit a hírlevélben ki kell küldeni.
  • Ne csak online marketing: A webáruházakat nem csak online felületen érdemes reklámozni. Ugyanúgy hatékonyak a plakátok, az újsághirdetések, vagy épp szórólapok, de megfelelő anyagi háttérrel még a rádiók és televíziók reklámidejébe is be lehet férkőzni.

marketing mágnes