Hogyan válasszunk templétet-sablont webáruházunkhoz

 

Sok webáruházzal találkozom munkám során amik csak az alapvető sablonnal rendelkeznek, ami szerintem nagyon nem vevő barát felépítésű. Kialakítása kezdetleges, finoman szólva is puritán valamint nincs speciális beállítása ami egyedivé teheti webáruházunk. A speciális beállítás olyan eszköz, amivel az adminisztrációs felületről is tudjuk módosítani a sablonunk kinézetének tulajdonságait. Persze vannak áruházak amiknek forgalma ezt cáfolja, de mégis azt javaslom keressünk a termékeinkhez alkalmasabb sablont. Teljesen mindegy, hogy Opencart webáruház készítés vagy WooCommerce webáruház készítésről beszélünk.

Hogyan válasszunk megfelelő webáruház sablont?

webáruház sablon kiválasztása

Mindenekelőtt a sablont élesben kell megnéznünk, hogyan működik, milyen elemek vannak használatban, mik a statikus elemei.

Lássuk a főoldalt, a kategóriaoldalt a termékoldalt, a kapcsolati oldalt, információs oldalt, ezek a legtöbbször használt oldaltípusok.

Ezek azok amikből megállapíthatjuk, hogy vásárlóink milyen stílusban láthatják majd termékeink. Próbáljuk termékeink beleképzelni a demo fotók helyére. A termékleírások a marketing szövegek megjelenítését szintén ide kell képzelnünk. Vannak akiknek ez nehezen megy, de én azt mondom javaslom, hogy szánjunk néhány percet rá és próbáljuk elképzelni az áruházat a saját termékünkkel. Azonnal érezni fogjuk, hogy passzol-e hozzánk ez a sablon vagy sem.

A következő feladat a teljes dokumentáció feltérképezése. Mi köze egy webáruháznak a dokumentáció hoz?  Annyi köze van hozzá, hogy itt fontos információkat írnak meg számunkra, hogy milyen kiegészítőkkel rendelkezik a sablon, vagy milyen extra modult ad számunkra fejlesztő. Van-e speciális beállítás, ami esetleg manuálisan nekünk kell elvégezni.

Sok sablon saját alapvető moduljait hozza magával és az eredeti modulokat feleslegessé teszik, Opencart alatt ezt kikapcsolással tesszük inaktívvá míg WooCommerce alatt a widgetek kerülnek használaton kívülre.

A dokumentáció feltárja a tartalomépítéshez  segítséget nyújtó shortcodeok használatát. Vagyis olyan parancsok amikkel egy funkció gyors elérhetőségét tesszük közzé bármely tartalmunkon belül. Vannak olyan fejlesztők akik hibaeseményekre is adnak gyors választ, vagy már a telepítés elején megmondják mely modulokkal inkompatibilis a sablon.

Összegzés

Több sablont ha összehasonlítunk ezek legyenek az igazán fontos pontok. A látszólag fantasztikus design takarhat olyan puritán beállítású sablont ami csak bosszúságot okozhat egy kezdő felhasználó számára.

Nagyon sok sablont ma már extra modulokkal adják, amit mi külön is megvehetünk, de ezek a beépítésük után még design elemeket is kapnak a sablontól, érdemes ezt is figyelembe venni. 300-400 dollárnyi értékű extra modul jól jön, főleg hogy legálisan jutunk hozzá töredék összegért.

Tehát a sablon kiválasztása ne  csak design béli kérdés legyen a funkciók is nagyon sokat számítanak webáruházunk elkészítésénél. Fordítsunk rá kellő figyelmet, sokszorosan megtérül!

Fő profilom az Opencart és a WooCommerce webáruház készítés. Főként ezekről a webáruház motorokról írok, néha néha kitekintve a webáruházakon túlra. Webáruház készítés, fejlesztés, módosítás témában keress bátran elérhetőségeimen!

A * jelölt mezők kitöltése kötelező

Hasznos volt amit olvasott? Szeretne webáruházat?

Kérje ingyenes ajánlatunkat webáruház készítésre, módosításra, fejlesztésre!

Amennyiben szakmai felkészültségünk meggyőző, kérje ajánlatunkat webáruházának kivitelezésére!

Rólunk és írásainkról

Mi egy teljes körű szolgáltatást nyújtó ügynökség vagyunk, impozáns digitális marketing megoldásokat nyújtunk. A győztes megoldások és a tapasztalatok segítik nagyszerű eredményeinket honlapkészítés és webáruház készítés területén amiből itt infókat is olvashat.

    BESZÉLJÜK MEG, MOND EL VÉLEMÉNYED!

    Ellenörző kód * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

      Segítünk, hogy webáruháza még jobb eredményeket érhessen el, a keresési eredmények még több látogatót hozhassanak.

      Írásainkból

      ELOLVASOM MIND
      AllWebáruház
      facebook live forgalom növelés

      Filléres trükk a webáruházad forgalomnövelésére – Facebook Live

      Ha 2016 és tartalommarketing, akkor a Facebook live-ot tekinthetjük az elmúlt év egyik legnagyobb dobásának. Már 2017-et írunk, mégis, alig…
      Tovább olvasom
      webáruház biztonság

      Védekezés Brute Force támadások ellen – II. rész

      Korábbi cikkünkben a támadás megelőzéséről volt szó, most viszont adunk néhány tűzoltó taktikát arra az esetre, ha már bekövetkezett a…
      Tovább olvasom
      Brute force webáruházhoz

      Védekezés Brute Force támadások ellen – 1. rész

      Napjaink legnépszerűbb tartalomkezelő rendszerei számos területen könnyíti meg életünket könnyű, akár informatikához egyáltalán nem értő felhasználók számára is. A népszerűségnek…
      Tovább olvasom