+36 70 363 7900 info@grentmedia.hu

Egy webáruházat elkészíteni ma igazán megéri, hiszen talán minden üzleti modell közül ez az, amit a leggyorsabban jövedelmezővé tehetsz.

Profin elkészíteni nem egyszerű, de ha tudod, hogy mit csinálsz, akkor akár egy délután alatt megvan. Most azt írjuk le, hogy mik ezek a lépések.

 Webáruház készítéshez  6 gyors tipp!

1) Válassz egy doménnevet és regisztráld be

Tárhelyre és doménnévre szükséged van. Olyan doménnevet válassz, ami rövid és kifejező. Ha szerencséd van, találsz olyat, amiben a fő kulcsszavad benne van, ezzel pedig előnyt szerzel a keresőkben.

 2) Olvass utána a webáruház-platformoknak

Akármilyen furcsa és különleges ötleted is legyen, biztosan találsz rá megoldást. Mindenesetre alaposan járj utána, hogy egyes platformok mit adhatnak neked, elérhető-e magyarul, milyenek a kiegészítések, mennyire kell érteni a webfejlesztést ahhoz, hogy használd.

Csak te tudod eldönteni, hogy megéri-e egy fizetős platformba beruháznod vagy maradsz az ingyenes megoldásoknál (amik amúgy semmivel sem rosszabbak). Mi Opencart webáruházakat készítünk, kérd egyedi ajánlatunkat!

 3) Válassz kiegészítőket

A két legfontosabb dolog az, hogy a vásárlóid könnyen tudják használni (egyszerű fizetés, egyértelmű kosár) és bármikor és sokrétűen tudd promótálni a webáruházadat (marketing- és SEO-kiegészítők).

Csak ezután jön az, hogy egyszerű legyen dizájnolni és telepíteni. De a bevételedet a vásárlóid adják, ezért az ő kényelmük az első.

 4) Ha kell, fordítsd le

A platformban vagy van magyar nyelvi csomag, vagy nincs. Ha nincs, akkor mindenképp fordítsd le vagy te, vagy a webfejlesztő.

 5) Készíts logót és arculatot

Jelenj meg úgy, mint egy márka.

Nem az a lényeg, hogy komoly márka vagy-e, hanem az, hogy annak mutatod-e magad. Ezzel plusz bizalmat szerzel, vásárlóid szívesebben költik a pénzüket egy olyan oldalon, ami egy igényes, jól megjelenő cég oldalának látszik.

 6) Töltsd fel a termékeidet

Ez sok terméknél időigényes feladat lesz, amit nem tudsz megúszni. Adj részletes leírásokat és jó minőségű fotókat, vásárlóidat pedig kérd meg egy emailben, hogy vásárlás után írjanak tapasztalatokat (erre is van kiegészítésed, ugye?)

Gondolkodj a vásárló fejével. Neked mennyi és milyen információ kellene egy vásárláshoz? Te mire lennél kíváncsi? Azokat írd.

 7) Reklámozd a webshopod

Feltételezve, hogy éles az áruházad, lehet fizetni benne és feltöltötted a termékeket… nos, már csak vásárlók kellenek. Hirdesd PPC-platformokon (AdWords vagy Facebook) és keresőoptimalizáld a webáruházadat azokra a kulcsszavakra, amikre a célpiacod rákeres.

webáruház tippek 6 lépésben