7 bizarr történet a ügyfelekről akik megpróbálták visszaküldeni terméküket

 

A bejegyzés első felében a termék visszavétel mesterfokú művészetéről írtam, a  második részében megosztok néhány történetet arról, hogy milyen megvásárolt termékeket képesek a vevők visszavinni és milyen indokkal. Lehet, hogy néhányat viccesnek találsz, abszurdnak és még botrányosnak is, de olvasd végig és legyél felkészülve arra, hogy mivel is jöhetnek elő a vevők, persze ha a nevetést abba tudod hagyni.

Az elromlott mosogatógép

Sok idővel azután, hogy megvásárolta a webáruházban a vásárló a mosogatógépet, azzal ment vissza a boltba pénzvisszafizetésért, hogy “A mosogatógép egyértelműen hibás, mert amikor mosási programon van, a víz spriccel, de a tányérok nem forognak.”

 A nem-vizálló kabát

Egy mérges vevő tért vissza a boltba egy kabáttal és azzal fenyegetőzött, hogy jogi útra viszi a panaszát, mivel a kabát címkéjére az volt ráírva, hogy vízálló, de egy teljes mosó programtól nem védte meg a zsebében hagyott és ezáltal tönkrement mobilját.

A hibás képernyő

Az ügyfélszolgálati munkatárs panaszt kapott egy hölgytől, aki azt állította, csak akkor látta rendesen a monitort ha az írógép asztalra fektette a fejet. Miután a csapat segítségével beállították a monitort a megfelelő szögbe megoldódott a probléma.

Webáruház érdekességek

Grill bónusszal

Egy férfi visszavitt egy grillt a boltba, amit két nappal azelőtt vásárolt a webshopban. Miután megkérdezték, ki akarja-e cserélni azt mondta, nem, mert nem működik, így soha többe nem akarja azt a terméket megvásárolni. Mikor az eladó elkezdte a papír munkát, egy grillezett steaket talált a grill tetején.

 A kölcsönvett farmer

Egy hölgy megpróbált címke és blokk nélkül visszavinni egy farmert, amit egy ideje vett. De a farmer az ülepénél teljesen koszfoltos volt és amikor azt mondták neki, hogy nem kapja vissza az árát, azzal magyarázta a történteket, hogy azok nem az ő foltjai, mert soha nem hordta a farmert. A szobatársa vette kölcsön anélkül, hogy megkérdezte volna tőle.

Blokk

Egy vevő bement egy boltba és 17000 amerikai dollárt költött egy nap alatt. A következő nap visszatért egy cédulával, amin a terapeutája azt állította, hogy a vevő shoppaholic (notórius vásárló) és a megvásárolt termékeket vissza kell venni.

Homok és só

Egy idős házaspár a “Famous Brand’s” pudingport vásárolta és miután elhasználták, teletöltötték homok és só keverékével és szépen visszazárták a zacskót és visszavitték a boltba, hogy visszakapjak az árát. Több mint 50 zacskó pudingot vittek vissza 4 boltba, mielőtt elkapták őket.

Végül

Reméljük élvezted a cikket! Kérjük, osszd meg velünk a sztorijaid, tippjeid és ötleteid, hogyan minimalizáljuk a visszavitt áruk számát és hogyan alkossunk olyan visszavételi koncepciót, ami mind a vevőknek és a kereskedőknek is hasznos lehet.

 

Fő profilom az Opencart és a WooCommerce webáruház készítés. Főként ezekről a webáruház motorokról írok, néha néha kitekintve a webáruházakon túlra. Webáruház készítés, fejlesztés, módosítás témában keress bátran elérhetőségeimen!

A * jelölt mezők kitöltése kötelező

Hasznos volt amit olvasott? Szeretne webáruházat?

Kérje ingyenes ajánlatunkat webáruház készítésre, módosításra, fejlesztésre!

    Amennyiben szakmai felkészültségünk meggyőző, kérje ajánlatunkat webáruházának kivitelezésére!

    Rólunk és írásainkról

    Mi egy teljes körű szolgáltatást nyújtó ügynökség vagyunk, impozáns digitális marketing megoldásokat nyújtunk. A győztes megoldások és a tapasztalatok segítik nagyszerű eredményeinket honlapkészítés és webáruház készítés területén amiből itt infókat is olvashat.

      BESZÉLJÜK MEG, MOND EL VÉLEMÉNYED!

      Ellenörző kód * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

        Segítünk, hogy webáruháza még jobb eredményeket érhessen el, a keresési eredmények még több látogatót hozhassanak.

        Írásainkból

        ELOLVASOM MIND
        AllWebáruház
        facebook live forgalom növelés

        Filléres trükk a webáruházad forgalomnövelésére – Facebook Live

        Ha 2016 és tartalommarketing, akkor a Facebook live-ot tekinthetjük az elmúlt év egyik legnagyobb dobásának. Már 2017-et írunk, mégis, alig…
        Tovább olvasom
        webáruház biztonság

        Védekezés Brute Force támadások ellen – II. rész

        Korábbi cikkünkben a támadás megelőzéséről volt szó, most viszont adunk néhány tűzoltó taktikát arra az esetre, ha már bekövetkezett a…
        Tovább olvasom
        Brute force webáruházhoz

        Védekezés Brute Force támadások ellen – 1. rész

        Napjaink legnépszerűbb tartalomkezelő rendszerei számos területen könnyíti meg életünket könnyű, akár informatikához egyáltalán nem értő felhasználók számára is. A népszerűségnek…
        Tovább olvasom