+36 70 363 7900 info@grentmedia.hu

A bejegyzés első felében a termék visszavétel mesterfokú művészetéről írtam, a  második részében megosztok néhány történetet arról, hogy milyen megvásárolt termékeket képesek a vevők visszavinni és milyen indokkal. Lehet, hogy néhányat viccesnek találsz, abszurdnak és még botrányosnak is, de olvasd végig és legyél felkészülve arra, hogy mivel is jöhetnek elő a vevők, persze ha a nevetést abba tudod hagyni.

Az elromlott mosogatógép

Sok idővel azután, hogy megvásárolta a webáruházban a vásárló a mosogatógépet, azzal ment vissza a boltba pénzvisszafizetésért, hogy “A mosogatógép egyértelműen hibás, mert amikor mosási programon van, a víz spriccel, de a tányérok nem forognak.”

 A nem-vizálló kabát

Egy mérges vevő tért vissza a boltba egy kabáttal és azzal fenyegetőzött, hogy jogi útra viszi a panaszát, mivel a kabát címkéjére az volt ráírva, hogy vízálló, de egy teljes mosó programtól nem védte meg a zsebében hagyott és ezáltal tönkrement mobilját.

A hibás képernyő

Az ügyfélszolgálati munkatárs panaszt kapott egy hölgytől, aki azt állította, csak akkor látta rendesen a monitort ha az írógép asztalra fektette a fejet. Miután a csapat segítségével beállították a monitort a megfelelő szögbe megoldódott a probléma.

Webáruház érdekességek

Grill bónusszal

Egy férfi visszavitt egy grillt a boltba, amit két nappal azelőtt vásárolt a webshopban. Miután megkérdezték, ki akarja-e cserélni azt mondta, nem, mert nem működik, így soha többe nem akarja azt a terméket megvásárolni. Mikor az eladó elkezdte a papír munkát, egy grillezett steaket talált a grill tetején.

 A kölcsönvett farmer

Egy hölgy megpróbált címke és blokk nélkül visszavinni egy farmert, amit egy ideje vett. De a farmer az ülepénél teljesen koszfoltos volt és amikor azt mondták neki, hogy nem kapja vissza az árát, azzal magyarázta a történteket, hogy azok nem az ő foltjai, mert soha nem hordta a farmert. A szobatársa vette kölcsön anélkül, hogy megkérdezte volna tőle.

Blokk

Egy vevő bement egy boltba és 17000 amerikai dollárt költött egy nap alatt. A következő nap visszatért egy cédulával, amin a terapeutája azt állította, hogy a vevő shoppaholic (notórius vásárló) és a megvásárolt termékeket vissza kell venni.

Homok és só

Egy idős házaspár a “Famous Brand’s” pudingport vásárolta és miután elhasználták, teletöltötték homok és só keverékével és szépen visszazárták a zacskót és visszavitték a boltba, hogy visszakapjak az árát. Több mint 50 zacskó pudingot vittek vissza 4 boltba, mielőtt elkapták őket.

Végül

Reméljük élvezted a cikket! Kérjük, osszd meg velünk a sztorijaid, tippjeid és ötleteid, hogyan minimalizáljuk a visszavitt áruk számát és hogyan alkossunk olyan visszavételi koncepciót, ami mind a vevőknek és a kereskedőknek is hasznos lehet.