+36 70 363 7900 info@grentmedia.hu

Ezért kell neked is mobilbarát webáruház

Biztosan nem először hallasz a mobilbarát webáruház elnevezésről, mégis azzal kezdenénk jelen bejegyzésünket, hogy megmagyarázzuk, miről is van szó. Korábban el sem tudtuk képzelni, hogy egy mobiltelefonnal a jövőben akár fényképezni is lehet. Erre nem elég, hogy napi szinten fotózunk mobil készülékeink segítségével, de még netezünk is.mobilbarát webáruház

A webáruházak azonban (a kijelzők eltérő méretei miatt) másképp jelennek meg a számítógépen, mint az okostelefonok képernyőjén, így a kényelmes böngészés érdekében rendkívül fontos, hogy a sikerre szomjazó tulajdonosok rendelkezzenek mobilbarát webáruházzal.

4 érv a mobilbarát webáruház mellett

  1. A XXI. században élsz.

Azt kell, hogy mondjuk: manapság nem engedheted meg magadnak azt a luxust, hogy webshopodat nem optimalizálod mobil eszközökre. Nézz csak körül a piacon és ismerd fel a mobilbarát webáruházak fontosságát!

  1. A mai felhasználó türelmetlen.

Az előbb azt javasoltuk, hogy nézz körül a piacon, most pedig azt mondjuk, nézz körül az utcán. Biztosan látsz minimum egyvalakit, aki fel sem néz, csak okostelefonját bújja. Hát éppen ezért van szükséged Neked is egy mobilbarát webáruházra.

Szerinted a XXI. századi türelmetlen ember vár addig, míg hazaér és bekapcsolja asztali gépét, esetleg laptopját? Hát nem. Ha valamire kíváncsi, okostelefonja, esetleg tablete segítségével azonnal utánanéz.

  1. Manapság többen neteznek mobil eszközökről, mint asztali gépekről.

Ahogy a spanyol Fundación Telefónica közleményében szerepel, a 2015-ös év fordulópontot jelent az internet világában, ugyanis ebben az évben kezdték elhódítani a mobil eszközök a felhasználókat a számítógépektől. Bár egyes tevékenységeket kényelmesebben végzünk el számítógépünkről, ismerd be, hogy Te is sokat netezel telefonodról!

  1. Egyre nő azok száma, akik mobiltelefonjukat használják vásárlásra!

Gondolj csak a különféle alkalmazásokra! Manapság ételt rendelhetsz, házhoz szállítást kérhetsz egy-egy applikáció segítségével.

És hogy néhány tényszerű adatot is említsünk, beszélnünk kell a GFK egy 2015-ös piackutatási adatairól. Pár évvel ezelőtt még gyanakodva néztünk az internetre, azonban 2015-ös kutatások szerint a magyarok ma már nem csupán magyar, hanem külföldi webshopokban is szívesen vásárolnak.