2015-ös webáruház trendek

 

A web design trendek minden évben  elég gyorsan változnak . Néhányuk pillangó életű és van ami indokolatlanul gyorsan eltűnik a süllyesztőben. De vannak elemek amiket felhasználhatunk és ráépíthetjük egyedi stílusunkat, vagy beolvaszthatjuk honlapunkba. Az alább látható felsorolásban ​​néhány nagyszerű példát mutatunk, mi népszerű ma az e-kereskedelmi világban, néhányuk még mindig a hagyományos elrendezést díjazza míg mások egy kicsit elvontabbak

Íme néhány eCommerce design trend, ami jellegzetes lesz 2015-ben:

Minimalista Tipográfia

Egyszerűség ma már sűrűn felbukkan sok e-kereskedelmi oldalon. Minimalista tipográfia nagy szerepet játszik ebben a stílusban,  elegáns és funkcionális egyszerre. A kialakítás magáért beszél, de szüksége van egy lépést hátralépni, hogy a terméket is észrevegyük. A minimalista tipográfia valóban a termékre fókuszál.

Amikor elgondolkodunk a minimalista stílusú webáruházban, mindig szem előtt kell tartani, hogy milyen betűtípust használunk, a hierarchia típusát és színét. Az alábbi példában Kringle Candle kiváló munkát végez, kiemelve a termékeket miközben továbbra is fenntartja a minimalista megközelítés típusát.

minimalista-típus

Teljes szélességű hátterek

Teljes szélességében elterülő háttér nem minden webáruházban kivitelezhető, de ez a megoldás biztosan megragadja a figyelmet, és provokálja az érzelmeket. Mivel ez lesz az első dolog, amit egy látogató lát az oldalra belépve, ez adja meg a hangulatot, a többit a márka és a termékek. Az alábbiakban Sassi Holford design-ben megjelenik egy nő, hófehér ruhában mellette álló virágokkal. Ez adja le azt az üzenetet, hogy a ruhák ugyanolyan elegáns és szépek, mint egy virág. Egyes honlapokon továbbmennek és, még nagyobb képet használnak, és a háttérben a videó helyett egy statikus vagyis álló képet mozgatnak.

Itt nem látni túl sok szöveget a teljes szélességű háttérben. Talán csak egy sornyi szöveget, hogy elmondjon valamit egy vagy két szóban. Minden elem a weblapon minimális, hagyják, hogy a fényképen látható elemek közvetítsék az üzenetet a látogatók felé. Itt-ott egy két akció gomb kerül megjelenítésre, hogy irányítsák a látogatót a honlap többi része felé, vagy ha lefele görgetünk, a háttérben  mozgó képekkel parallaxis görgetésel további effektet adhatunk oldalunkhoz.

teljes háttérrel

Life Style Fotók

Lehet, hogy észrevette már, hogy az életmód fényképekkel is népszerű lehet egy webáruház. Ezzel az életmód képekkel mutatjuk meg a vásárlónak a termékeket a gyakorlatban, és milyen lenne az érzés, ha megvásárolnánk a cég termékeit. Teljes szélességű háttérrel, fényképekkel és emberekkel mutatja be a terméket a honlapon, vagy az áruházban és ezzel provokálja érzelmeket is. Real Guide Gear honlapján, láthatjuk, hogy az emberek mit csinálnak ezekben a szélsőséges helyeken és tevékenységek közt. Megpróbálják azt sugallni, hogy meg tudod csinálni ezt is, ha megveszed a terméküket.

life-style-fotók

Nagy Képek a termékekről

Nagy fényképek a termékekről a webáruházban már elég trendi megjelenítés. On Helbak honlapján,  teljesen megszünteti a bannerek és csúszkák megjelenítését. A nagy fotók irányítják az ügyfelet, hogy hol van éppen. Nem kell kattintani a navigációs linkekre, csak a poharakra, és már meg is jelenik a honlapon. Ezzel egy okos módon megszüntetik a zavart az ügyfélben, miközben így lényegesen több konverziót érnek el az áruházban.

nagy-termékek

Rejtett navigációs menük

Rejtett navigációs menük már korábban felbukkantak a felhasználók körében így ezek használatára már lehet építeni. Normális esetben ez a megoldás legtöbbször akkor látható ha mobilról nézzünk egy honlapot, de néha használhatjuk ezt webáruházaknál is, akkor van értelme ha van egy csomó tartalmunk. Rejtett navigációs menük hasonló funkcionalitással bírnak majd mintha mobilról néznénk az áruházat. Ha rákattintunk a “hamburger” ikonra (általában ez olyan mint három vonal), a többi a navigációs elem is megjelenik, akár az oldalán vagy tetején a lapnak. Látni fogjuk ezt a menüt teljes szélességében háttérrel, így a látogató koncentrálhat elsősorban csak a tartalomra.

rejtett-menük

Fehér Űr

Fehér térben (vagy negatív tér) megjeleníteni valamit ma már elég trendi webáruházakban is. Weboldalak, akik ezt igénybe vehetik igazán átütő élményt adhatnak. Ezt a technikát nehéz elérni néha, mert meg kell gondolni a felhasználói élményt, és hogyan fognak navigálni az áruházban. Mivel nem mindent egy helyen ér el a látogató, ez megzavarhatja őket. A világosszürke háttérrel és fekete szöveggel Over honlapján megkönnyíti a felhasználónak a használatot.

Sokaknak tetszik ez a kialakítás, mert mint már fentebb is mutattuk a minimalista tipográfia és a teljes szélességű háttérrel együtt, ez az webáruház oldal amin a látogatót fókuszáljuk a viselt termékre, mielőtt a felhasználó elkezdi a navigációs menüket használni.

whitespace

Szellem gombok

Biztos vagyok benne, láttál már hasonló szellem gombokat sok webáruház oldalon az utóbbi időben. Ők már meglátták azt, hogy többnyire ez elfogadott navigációs elem a teljes szélességű háttérrel együtt. Ez azért van így mert a gomb nem veszi el a figyelmet a mögötte bemutatott elemről. A felhasználó továbbra is látja a gombot, de nem ez lesz a legmeghatározóbb elem az oldalon. A szellem gomb ugyanúgy használható, mint bármely másik gomb. Hasonlóan működik mint a többi a csak éppen átlátszó innen a név “szellem”. Ezek a gombok akkor hasznosak, ha nem akarunk egy nagy, vastag gombot a webhelyen. A szellem gomb akkor néz ki a legjobban, amikor mögötte egy háttér vagy minta áll.

szellem-gomb

Következtetés

A fenti honlapok áttekintése után már tudjuk, hogy mi az ami ma népszerű és stílusos trend. Ne feledjük, hogy mindig gondoljuk át a felhasználói élményt, és hogy az hogyan fog az áruházunkban működni. A honlapnak nem kell rendkívül trendinek lennie, de ne feledjük, hogy az a helyes gyakorlat ha mindig egy kicsit friss vagyis up-to-date legyünk. Most építsük be ezeket az ötleteket az áruházunkba és elindíthatjuk saját trendi megjelenítésünket.

Forrás: http://sherodesigns.com/

Fő profilom az Opencart és a WooCommerce webáruház készítés. Főként ezekről a webáruház motorokról írok, néha néha kitekintve a webáruházakon túlra. Webáruház készítés, fejlesztés, módosítás témában keress bátran elérhetőségeimen!

A * jelölt mezők kitöltése kötelező

Hasznos volt amit olvasott? Szeretne webáruházat?

Kérje ingyenes ajánlatunkat webáruház készítésre, módosításra, fejlesztésre!

Amennyiben szakmai felkészültségünk meggyőző, kérje ajánlatunkat webáruházának kivitelezésére!

Rólunk és írásainkról

Mi egy teljes körű szolgáltatást nyújtó ügynökség vagyunk, impozáns digitális marketing megoldásokat nyújtunk. A győztes megoldások és a tapasztalatok segítik nagyszerű eredményeinket honlapkészítés és webáruház készítés területén amiből itt infókat is olvashat.

    BESZÉLJÜK MEG, MOND EL VÉLEMÉNYED!

    Ellenörző kód * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

      Segítünk, hogy webáruháza még jobb eredményeket érhessen el, a keresési eredmények még több látogatót hozhassanak.

      Írásainkból

      ELOLVASOM MIND
      AllWebáruház
      facebook live forgalom növelés

      Filléres trükk a webáruházad forgalomnövelésére – Facebook Live

      Ha 2016 és tartalommarketing, akkor a Facebook live-ot tekinthetjük az elmúlt év egyik legnagyobb dobásának. Már 2017-et írunk, mégis, alig…
      Tovább olvasom
      webáruház biztonság

      Védekezés Brute Force támadások ellen – II. rész

      Korábbi cikkünkben a támadás megelőzéséről volt szó, most viszont adunk néhány tűzoltó taktikát arra az esetre, ha már bekövetkezett a…
      Tovább olvasom
      Brute force webáruházhoz

      Védekezés Brute Force támadások ellen – 1. rész

      Napjaink legnépszerűbb tartalomkezelő rendszerei számos területen könnyíti meg életünket könnyű, akár informatikához egyáltalán nem értő felhasználók számára is. A népszerűségnek…
      Tovább olvasom