+36 30 756 7900 info@grentmedia.hu

Sok webáruház ott bukik el, hogy nem fordítanak elég energiát a dolgok átgondolására. Egy webáruháznak nem annyi a lényege, hogy vannak termékek, amiket meg lehet nézni, majd megrendelni. Ez nem jön be, a reklám a lelke mindennek, a verseny pedig hatalmas. Íme öt tipp, amit nem mindenki vesz figyelembe a webáruháza építésénél. Ha már van webáruházad akkor is érdemes átalakítani az öt fontos irányelv szerint:

Mindenkihez a saját nyelvén szólj! A célközönségnek szól tartalmilag, esztétikailag az áruházad tartalma? Nagyon fontos behatárolni a webáruház célközönségét és olyan jellegű plusz tartalommal tölteni meg az oldalt, ami nekik szól. Nem lehet ugyanazt és ugyanúgy ajánlani a nyugdíjas közönségnek, mint amit a fiataloknak, de más kell az elegáns holmik kedvelőinek és más azoknak, akik a bohém öltözködést részesítik előnyben. A szövegek megfogalmazásánál is figyelembe kell venni, hogy kihez akarunk szólni. Tegezés vagy magázás, igényes megfogalmazás vagy pedig a szleng használata.

A webáruház legyen esztétikus!

Legyen esztétikus! A webáruházak esetében nagyon fontos, hogy ne legyen zavaró és ne legyen „kupis” a kép, amit a látogatónak néznie kell. Ha nem kellemes ránézni az oldaladra, nem fogják túl sűrűn látogatni. Vannak villogó reklámok, kellemetlen színek? Ezekre senki nem kíváncsi. Valószínűleg nem te egyedül árulod a webáruházadban megtalálható termékeket, így ha rosszul néz ki az oldalad, máshová fognak kattintani. A képek egyszerre közvetítenek információt, hangulatot, ezért olyan képekkel dolgozz, amik a lényeget tükrözik, ugyanakkor valami kellemes pluszt is tartalmaznak. Katonai holmiknál az izgalmat, erőt, kalandot sugárzó képekkel lehet tarolni, míg a konyhai eszközöket nagymamival, meleg konyhával, gusztusos ételekkel lehet eladni.

növekvő siker webáruházban

Látható címek, alcímek, kiemelések. Nagyon fontos, SEO szempontból is, hogy a címek, alcímek és fontos részek ki legyenek emelve. A látogatók így könnyebben jutnak el egyik pontból a másikba és az egyszerű navigáció egy webáruházban, az érthetőség nagy előnyt jelent más oldalakkal szemben. Ne felejtsük el a tartalmainkat linkekkel összekötni. Vagy olyan oldalra linkelni ami releváns a térmékünkhöz.

 

Frissíts gyakran! Kell az új tartalom, hogy látsszon, van élet a webáruházban. Ha teheted, publikálj, frissíts naponta. Az új termékek a webáruházban mindig fontosak, tömd ki tartalommal őket.

 

Legyen facebook oldalad. Mindenkinek van, akinek nincs, az nem is létezik. Ez van a köztudatban. Legyél megtalálható minden közösségi oldalon ahonnan látogatókat tudsz a webáruházba szállítani. Ossz meg tartalmakat, termékeket. Tedd megoszthatóvá a termékeidet, hogy a látogatóid vigyék webáruházad pozitív hírét.