Webáruház bővítés: Öt okos tipp neked is

 

Sok webáruház ott bukik el, hogy nem fordítanak elég energiát a dolgok átgondolására. Egy webáruháznak nem annyi a lényege, hogy vannak termékek, amiket meg lehet nézni, majd megrendelni. Ez nem jön be, a reklám a lelke mindennek, a verseny pedig hatalmas. Íme öt tipp, amit nem mindenki vesz figyelembe a webáruháza építésénél. Ha már van webáruházad akkor is érdemes átalakítani az öt fontos irányelv szerint:

Mindenkihez a saját nyelvén szólj! A célközönségnek szól tartalmilag, esztétikailag az áruházad tartalma? Nagyon fontos behatárolni a webáruház célközönségét és olyan jellegű plusz tartalommal tölteni meg az oldalt, ami nekik szól. Nem lehet ugyanazt és ugyanúgy ajánlani a nyugdíjas közönségnek, mint amit a fiataloknak, de más kell az elegáns holmik kedvelőinek és más azoknak, akik a bohém öltözködést részesítik előnyben. A szövegek megfogalmazásánál is figyelembe kell venni, hogy kihez akarunk szólni. Tegezés vagy magázás, igényes megfogalmazás vagy pedig a szleng használata.

A webáruház legyen esztétikus!

Legyen esztétikus! A webáruházak esetében nagyon fontos, hogy ne legyen zavaró és ne legyen „kupis” a kép, amit a látogatónak néznie kell. Ha nem kellemes ránézni az oldaladra, nem fogják túl sűrűn látogatni. Vannak villogó reklámok, kellemetlen színek? Ezekre senki nem kíváncsi. Valószínűleg nem te egyedül árulod a webáruházadban megtalálható termékeket, így ha rosszul néz ki az oldalad, máshová fognak kattintani. A képek egyszerre közvetítenek információt, hangulatot, ezért olyan képekkel dolgozz, amik a lényeget tükrözik, ugyanakkor valami kellemes pluszt is tartalmaznak. Katonai holmiknál az izgalmat, erőt, kalandot sugárzó képekkel lehet tarolni, míg a konyhai eszközöket nagymamival, meleg konyhával, gusztusos ételekkel lehet eladni.

növekvő siker webáruházban

Látható címek, alcímek, kiemelések. Nagyon fontos, SEO szempontból is, hogy a címek, alcímek és fontos részek ki legyenek emelve. A látogatók így könnyebben jutnak el egyik pontból a másikba és az egyszerű navigáció egy webáruházban, az érthetőség nagy előnyt jelent más oldalakkal szemben. Ne felejtsük el a tartalmainkat linkekkel összekötni. Vagy olyan oldalra linkelni ami releváns a térmékünkhöz.

 

Frissíts gyakran! Kell az új tartalom, hogy látsszon, van élet a webáruházban. Ha teheted, publikálj, frissíts naponta. Az új termékek a webáruházban mindig fontosak, tömd ki tartalommal őket.

 

Legyen facebook oldalad. Mindenkinek van, akinek nincs, az nem is létezik. Ez van a köztudatban. Legyél megtalálható minden közösségi oldalon ahonnan látogatókat tudsz a webáruházba szállítani. Ossz meg tartalmakat, termékeket. Tedd megoszthatóvá a termékeidet, hogy a látogatóid vigyék webáruházad pozitív hírét.

Fő profilom az Opencart és a WooCommerce webáruház készítés. Főként ezekről a webáruház motorokról írok, néha néha kitekintve a webáruházakon túlra. Webáruház készítés, fejlesztés, módosítás témában keress bátran elérhetőségeimen!

A * jelölt mezők kitöltése kötelező

Hasznos volt amit olvasott? Szeretne webáruházat?

Kérje ingyenes ajánlatunkat webáruház készítésre, módosításra, fejlesztésre!

Amennyiben szakmai felkészültségünk meggyőző, kérje ajánlatunkat webáruházának kivitelezésére!

Rólunk és írásainkról

Mi egy teljes körű szolgáltatást nyújtó ügynökség vagyunk, impozáns digitális marketing megoldásokat nyújtunk. A győztes megoldások és a tapasztalatok segítik nagyszerű eredményeinket honlapkészítés és webáruház készítés területén amiből itt infókat is olvashat.

    BESZÉLJÜK MEG, MOND EL VÉLEMÉNYED!

    Ellenörző kód * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

      Segítünk, hogy webáruháza még jobb eredményeket érhessen el, a keresési eredmények még több látogatót hozhassanak.

      Írásainkból

      ELOLVASOM MIND
      AllWebáruház
      facebook live forgalom növelés

      Filléres trükk a webáruházad forgalomnövelésére – Facebook Live

      Ha 2016 és tartalommarketing, akkor a Facebook live-ot tekinthetjük az elmúlt év egyik legnagyobb dobásának. Már 2017-et írunk, mégis, alig…
      Tovább olvasom
      webáruház biztonság

      Védekezés Brute Force támadások ellen – II. rész

      Korábbi cikkünkben a támadás megelőzéséről volt szó, most viszont adunk néhány tűzoltó taktikát arra az esetre, ha már bekövetkezett a…
      Tovább olvasom
      Brute force webáruházhoz

      Védekezés Brute Force támadások ellen – 1. rész

      Napjaink legnépszerűbb tartalomkezelő rendszerei számos területen könnyíti meg életünket könnyű, akár informatikához egyáltalán nem értő felhasználók számára is. A népszerűségnek…
      Tovább olvasom