Van fogalmunk a SEO fogalmakról?

 

A keresőoptimalizálásban gyakran használt fogalmakat lehet, hogy nem mindenki ismeri, pedig a jobb megértés és hatékonyabb weboldalépítés miatt fontos lenne tudni, mi mit jelent. Most néhány fogalmat igyekszünk tisztázni, ezzel is segítve a könnyebb eligazodást a webáruház építés, a keresőoptimalizálás berkeiben.

  • Anchor Tex: Horgonyszöveg. Ez a szöveg az, amire a linket ráültetjük, tehát ez fogja összekapcsolni az aktuális oldalt azzal, amire a link mutat. Nagyon fontos, hogy megfelelő legyen a kulcsszó, a Google helyezések szempontjából ez is fontos.
  • Backlink: Ezek azok a külső hivatkozások, melyek a linkek esetében az adott weboldalra mutatnak. A kulcsszavas helyezések terén döntő szerepe van. A link horgonyszövege, vagy képek esetében az alt tagtartalma meghatározó SEO szempontból.
  • Bounce Rate: A látogatói statisztikákkal kapcsolatos fogalom, mely megmutatja, hogy hány olyan látogató volt, akiknél a belépő és kilépő oldal azonos volt, tehát nem navigáltak semerre az oldalon.  (Tipp: A WooCommerce webáruházaknál nagyon jó kis statisztikákat lehet nézegetni, melyek komoly segítséget jelentenek a fejlesztésben.)
  • Google Bambing: Azonos horgonyszövegről egyidőben való tömeges linkelése egy oldalnak, melynek hatására a Google találati lista elejére juttatható az oldal.

keresőoptimalizálási alapok

  • Google Sandbox: Egyes elméletek szerint a Google-nél az új weboldalak a hatékony kulcsszavakra is mérsékelt bizalmat élveznek a Google-nél, tehát eleinte nem dobja ki őket olyan jó helyen, mint azt a technikai ellátottságuk feltételezné. A szakértők nem értenek egyet ennek létezésében, de a gyakorlat azért mégiscsak feltételezi, hogy így lehet.
  • Pagerank: A Google rangsorolási algoritmus egyik eleme, amely 1-10 skálán mutatja meg, a weboldalak külső link alapján számított helyezését. Nem a találati listán való helyezést mutatja meg, csak egy értéket, amely befolyásolja végül a listán való pozíciót.
  • Noindex-Nofollow: A Google által kitalált attribútum, mely a linkekkel való manipulálást, azaz a túloptimalizálást hivatott elhárítani.
  • Black Hat SEO: Szabálytalan eszközökkel való optimalizálást jelöl. A Western filmek feketekalapos rosszfiúira utal az elnevezés.
  • White Hat SEO: Az előbbiből következik, hogy ezt a jófiúk csinálják, tehát a szabályos, legális és tisztességes weboldalépítésre, keresőoptimalizálásra használatos kifejezés.

Fő profilom az Opencart és a WooCommerce webáruház készítés. Főként ezekről a webáruház motorokról írok, néha néha kitekintve a webáruházakon túlra. Webáruház készítés, fejlesztés, módosítás témában keress bátran elérhetőségeimen!

A * jelölt mezők kitöltése kötelező

Hasznos volt amit olvasott? Szeretne webáruházat?

Kérje ingyenes ajánlatunkat webáruház készítésre, módosításra, fejlesztésre!

Amennyiben szakmai felkészültségünk meggyőző, kérje ajánlatunkat webáruházának kivitelezésére!

Rólunk és írásainkról

Mi egy teljes körű szolgáltatást nyújtó ügynökség vagyunk, impozáns digitális marketing megoldásokat nyújtunk. A győztes megoldások és a tapasztalatok segítik nagyszerű eredményeinket honlapkészítés és webáruház készítés területén amiből itt infókat is olvashat.

    BESZÉLJÜK MEG, MOND EL VÉLEMÉNYED!

    Ellenörző kód * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

      Segítünk, hogy webáruháza még jobb eredményeket érhessen el, a keresési eredmények még több látogatót hozhassanak.

      Írásainkból

      ELOLVASOM MIND
      AllWebáruház
      facebook live forgalom növelés

      Filléres trükk a webáruházad forgalomnövelésére – Facebook Live

      Ha 2016 és tartalommarketing, akkor a Facebook live-ot tekinthetjük az elmúlt év egyik legnagyobb dobásának. Már 2017-et írunk, mégis, alig…
      Tovább olvasom
      webáruház biztonság

      Védekezés Brute Force támadások ellen – II. rész

      Korábbi cikkünkben a támadás megelőzéséről volt szó, most viszont adunk néhány tűzoltó taktikát arra az esetre, ha már bekövetkezett a…
      Tovább olvasom
      Brute force webáruházhoz

      Védekezés Brute Force támadások ellen – 1. rész

      Napjaink legnépszerűbb tartalomkezelő rendszerei számos területen könnyíti meg életünket könnyű, akár informatikához egyáltalán nem értő felhasználók számára is. A népszerűségnek…
      Tovább olvasom