Webáruház szűrők, opciók, tulajdonságok

 

Webáruházunk elindítása előtt, de akár működő webáruházaknál utólag is tudunk szűrőket, opciókat, jellemzőket létrehozni. Ezzel tovább növelve a termékeink kereshetőségét, jobb szolgáltatást nyújtva ami közvetve visszahat vásárlóinkra is.

termék szűrő

termék szűrő

Azoknak akik csak keresgetnek, válogatnak, mérlegelnek a termékek és áraik között nekik szűrőkkel tudjuk könnyebbé tenni a megfelelő termék kiválasztását. Szűrő lehet pl, az ár, a szín, méret, gyártó, bármilyen tulajdonság ami más termékeivel hasonló lehet. Ne féljünk ezeket kitesztelni és megadni, mert bármilyen feltétel fontos lehet. Opencart webáruházban a Szűrő feltételt a csoportokon belül adhatjuk meg. Majd a termékeknél egyenként be kell állítanunk. Ezután már bármilyen szűrő modul megjeleníti a megadott pozícióban. WooCommerce-ben a szűrhető adatokat a termék mellett adjuk meg.

A termékek szelektálása nem csak kategorizálás útján lehetséges

termék tulajdonságok

termék tulajdonságok

Azok az érkező látogatók akik tudatosan terméket keresnek, vagy van már kiszemelt ötletük, nekik a részletes tulajdonságokkal segíthetünk a vásárlás döntésében. A tulajdonságok minden termék külső, belső adatai, kiegészítőit szokta tartalmazni. Érdemes ezt is egységesíteni, felvinni minden adatot így ha pl. egy merevlemezt,vagy egy LCD televíziót akarunk egymással összehasonlítani, akkor a termék tulajdonságok erre nagyon jó megoldás. Mindkét termék részletes adatai egy sorban megtalálhatóak, ezzel könnyen összevethetőek az adatok és kiválasztható a legjobb termék. Nagyon értékes funkció nem véletlen, hogy létrejöttek az ár összehasonlító oldalak.

 

Míg az első funkció a szűrő,  sok termék közül a megfelelő kiválasztását segíti, addig az utóbbi a tulajdonságok, a kiválasztott termék információival segíti a látogatót.

 

termék opciók

termék opciók

Azonban van még egy lehetőségünk, az opciók. Ezt a termékeinkhez adhatjuk hozzá, és így több terméket is értékesíthetünk egyszerre.

Vagy összevontan kezelt termékeknél használhatjuk fel.
Nincs annál idegtépőbb mikor egy webáruház termékeiben a színeket, a méreteket külön-külön kezelik, így ahelyett, hogy lenne 10-15 termék a palettán, külön kezelve ez lehet akár százas nagyságrendű is.

Pedig pofon egyszerű: egy terméken beül megjelentetjük a termék színét, méretét vagy más opcionálisan eltérő lehetőséget, és a vásárlót nem traktáljuk feleslegesen kategória böngészéssel, ahol szinte minden terméknek csak valamilyen tulajdonsága változik.

Az összevont értékesítéshez  egy példa lehet a mobiltelefon+képernyő védőfólia+tok, míg az összevont termékekre egy megoldás lehet a pólók mérete és színe. Egy terméket látunk, még is a megrendelésnél már a termékek kombinációiból választunk. Vagyis egy terméklapon akár megszámlálhatatlan kombináció is fellelhető.

Sok webáruház készítésekor csak arra van szükség, hogy több száz termék felkerüljön és eladni lehessen. De ha jól meggondoljuk ezekkel a kombinációkkal sokkal többet nyújthatunk a vásárlóinknak mint esetleg a konkurencia.

Használjuk ki bátran webáruházunkban a szűrés, opciók, tulajdonságok funkciót. Sokat nyerhetünk vele. Vagy keressen meg minket és mi segítünk a kivitelezésben.

Fő profilom az Opencart és a WooCommerce webáruház készítés. Főként ezekről a webáruház motorokról írok, néha néha kitekintve a webáruházakon túlra. Webáruház készítés, fejlesztés, módosítás témában keress bátran elérhetőségeimen!

A * jelölt mezők kitöltése kötelező

Hasznos volt amit olvasott? Szeretne webáruházat?

Kérje ingyenes ajánlatunkat webáruház készítésre, módosításra, fejlesztésre!

Amennyiben szakmai felkészültségünk meggyőző, kérje ajánlatunkat webáruházának kivitelezésére!

Rólunk és írásainkról

Mi egy teljes körű szolgáltatást nyújtó ügynökség vagyunk, impozáns digitális marketing megoldásokat nyújtunk. A győztes megoldások és a tapasztalatok segítik nagyszerű eredményeinket honlapkészítés és webáruház készítés területén amiből itt infókat is olvashat.

    BESZÉLJÜK MEG, MOND EL VÉLEMÉNYED!

    Ellenörző kód * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

      Segítünk, hogy webáruháza még jobb eredményeket érhessen el, a keresési eredmények még több látogatót hozhassanak.

      Írásainkból

      ELOLVASOM MIND
      AllWebáruház
      facebook live forgalom növelés

      Filléres trükk a webáruházad forgalomnövelésére – Facebook Live

      Ha 2016 és tartalommarketing, akkor a Facebook live-ot tekinthetjük az elmúlt év egyik legnagyobb dobásának. Már 2017-et írunk, mégis, alig…
      Tovább olvasom
      webáruház biztonság

      Védekezés Brute Force támadások ellen – II. rész

      Korábbi cikkünkben a támadás megelőzéséről volt szó, most viszont adunk néhány tűzoltó taktikát arra az esetre, ha már bekövetkezett a…
      Tovább olvasom
      Brute force webáruházhoz

      Védekezés Brute Force támadások ellen – 1. rész

      Napjaink legnépszerűbb tartalomkezelő rendszerei számos területen könnyíti meg életünket könnyű, akár informatikához egyáltalán nem értő felhasználók számára is. A népszerűségnek…
      Tovább olvasom