Opencart webáruház: hol-mi? 2. rész

 

Webáruházunk beállításai nem minden esetben egyértelműek sőt a menüpontok elhelyezkedései sem mindig egyértelműek. Jó néhány olyan tippet írunk itt le ami nem jön le azonnal, vagy ha még is, az ismétlés sosem lehet probléma

Információs sáv módosítás

A webáruházunk alsó menüjében “Footer”, vagy láblécben megjeleníthető oszlopokból általánosan csak a bal első oszlopot tudjuk megváltoztatni, módosítani vagy hozzáadni új tartalmat. A többi linket csak php/html ismerettel módosítható.

Ezt a Bolt adminisztráció >> Egyéb oldalaknál tudjuk megadni. Ahhoz, hogy a láblécben megjelenjen a tartalom neve és linkje jelöljük be a láblécben való megjelenést.

Gyártók logói és a gyártók kapcsolata és a termékek

Opencart webáruházunkban a termékekhez hozzá rendelhetünk márkákat. A márkákhoz bannereket állíthatunk be, a márka bannerek pedig termékeket kategorizál.

  1. A gyártók menüpontban hozzuk létre a gyártót.
  2. A termékeknél állítsuk be a kívánt gyártót.
  3. A webáruházunk front oldalán a gyártók linkre kattintva a második pontban megadott gyártóra kattintsunk.
    Az url mezőben látott címet másoljuk ki.
  4. Beállítások >> Design >> Bannerek felületen hozzunk létre egy gyártók csoportot.
  5. Minden sorban egy új gyártót adhatunk hozzá, amihez logót állíthatunk be és a korábban kimásolt url-t is.
  6. A modulok között az Opencart alap moduljaiból a “Carouselt” válasszuk ki és abban állítsuk be a gyártók bannert.
  7. Így a front oldalunkon olyan logókat jeleníthetünk meg amik a termékeinket csoportosítja.

 Google analytics követő kód telepítése

Opencart webáruházunk Beállítások >> általános beállítások menüpontjában a fő áruházunk megnyitásával a szerver menüpontban a legutolsó tételnél adhatjuk meg a teljes analítics kódot

Email értesítések

Beállítások >> általános beállítások menüpontjában a fő áruházunk megnyitásával a levélküldés menüpontnál a legutolsó ablakban megadhatunk olyan emailcímet ami különbözik az oldal adminisztrációs címétől.

Letölthető termékek

Nem csak kézzel fogható és értékesíthető egy termék, hanem akár letölthető formában is eladhatjuk azt. Tehát egy szoftver értékesítését is simán  elvégezhetjük.

A bolt adminisztráció menüpontban a letöltések részen adhatjuk hozzá szoftverünk linkjét és nevét.

Majd az új hozzáadott terméknél a letöltések részen kell beállítanunk ezt a fenti linket.

Akciós termékek

Egy termék adatlapján megadhatunk akciós árat és kedvezményes árat is külön-külön.

Az akciós termékek beállításakor ezek a termékek a webáruházunk akciós termék kategóriában azonnal megjelennek. Tehát nem kell semmilyen művelet hozzá, hogy ezek a termékek megjelenjenek az akciós termékkategóriában.

Akciós és kedvezményes termékek árainál mindig meg kell határoznunk a vásárlói csoportokat, akinek értékesítünk, egy sorrendet ha több akció is lenne és a dátumokat is amikortól ameddig tart a kedvezmény vagy akció.

Fő profilom az Opencart és a WooCommerce webáruház készítés. Főként ezekről a webáruház motorokról írok, néha néha kitekintve a webáruházakon túlra. Webáruház készítés, fejlesztés, módosítás témában keress bátran elérhetőségeimen!

A * jelölt mezők kitöltése kötelező

Hasznos volt amit olvasott? Szeretne webáruházat?

Kérje ingyenes ajánlatunkat webáruház készítésre, módosításra, fejlesztésre!

Amennyiben szakmai felkészültségünk meggyőző, kérje ajánlatunkat webáruházának kivitelezésére!

Rólunk és írásainkról

Mi egy teljes körű szolgáltatást nyújtó ügynökség vagyunk, impozáns digitális marketing megoldásokat nyújtunk. A győztes megoldások és a tapasztalatok segítik nagyszerű eredményeinket honlapkészítés és webáruház készítés területén amiből itt infókat is olvashat.

    BESZÉLJÜK MEG, MOND EL VÉLEMÉNYED!

    Ellenörző kód * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

      Segítünk, hogy webáruháza még jobb eredményeket érhessen el, a keresési eredmények még több látogatót hozhassanak.

      Írásainkból

      ELOLVASOM MIND
      AllWebáruház
      facebook live forgalom növelés

      Filléres trükk a webáruházad forgalomnövelésére – Facebook Live

      Ha 2016 és tartalommarketing, akkor a Facebook live-ot tekinthetjük az elmúlt év egyik legnagyobb dobásának. Már 2017-et írunk, mégis, alig…
      Tovább olvasom
      webáruház biztonság

      Védekezés Brute Force támadások ellen – II. rész

      Korábbi cikkünkben a támadás megelőzéséről volt szó, most viszont adunk néhány tűzoltó taktikát arra az esetre, ha már bekövetkezett a…
      Tovább olvasom
      Brute force webáruházhoz

      Védekezés Brute Force támadások ellen – 1. rész

      Napjaink legnépszerűbb tartalomkezelő rendszerei számos területen könnyíti meg életünket könnyű, akár informatikához egyáltalán nem értő felhasználók számára is. A népszerűségnek…
      Tovább olvasom