+36 70 363 7900 info@grentmedia.hu

opencart email sablonokEz az egyik általam bevallottan leggyengébb része az Opencart webáruház motornak a rendeléshez kiküldhető státuszlevelek. Mindegy, hogy melyik verzióról beszélünk mindben ugyanaz a működés van használva. A 2.0-ás verzióban sem hagytak fel sajnos eme téves funkcióval.

A webáruházban leadott rendelés után a vevőnek és az adminnak is még a megszokott levél sablon megy ki. Ki rendelt és mit rendelt szépen lebontva ahogy a nagykönyvben meg van írva.

Ez idáig süti. Na de aztán:

Már csak egy rövid státuszváltoztatásról szóló email érkezik meg a vásárlónak.
Röviden és tömören ennyi :

Kedves xy!
Rendelésed státusza megváltozott, ha érdekel gyere el újra a webáruházba és nézde meg.

Link.

Üdv
Admin

Na ez az ami itthon biztosan nem járható megoldás, mindazonáltal értem a technikát, hogy ezzel csalnánk vissza a felhasználót a webáruházba egy ideális világban még talán működne is egy ilyen technika. De ez így mégsem szép és ma amikor nagyon fontos a vásárlókkal való kommunikáció, a rendelési státuszlevelek a legfontosabb kommunikációs csatorna lehet egy webáruház életében.

De mi akkor a jó megoldás?

Az általunk készített webáruházak kivétel nélkül erre a funkcióra egy olyan modult alkalmaz, ahol a teljes email kommunikáció előre összeállítható, amit csak fel kell használnunk amikor szükség van rá.

email sablonA sablon leveleket előre megszerkeszthetjük majd a megfelelő időpontban felhasználhatjuk. Olyan adatokkal is felvértezhetjük a levelet amikkel ajánlatokat, egyéb információkat közölhetünk a megrendelővel.

Azt gondolom ez az egyik legnagyobb hiányossága a rendszernek, ezt kellene javítani az Opencart webáruház fejlesztőinek és nem mindenféle érdektelen fizetési módokkal kellene teletömni a rendszert.

Amennyiben te is ilyen macskafarknyi státuszlevelek helyett normál vagy extra részletes státuszokat szeretnél kiküldeni keress meg minket elérhetőségeinken.