Opencart meta title

 

A meta title használata még ma is igen fontos. Egyrészt egy jól megadott meta title irányítja a vevőt, másrészt a legjobb brand épìtő funkciót látja el. A meta title megléte, megfelelő használata és persze a helyes megadásával minden weboldal tulajdonosnak tisztában kell lennie. Na persze csak akkor ha a keresőkben is jó pozíciót akar elérni. Na de ki nem?

De mi is az a meta title?

Az oldalunk forrásában helyezkedik el, szinte az első néhány kódsorban már megtalálható ez a kód:

<title>A weboldalunk címe</title>

Tehát őt nem látjuk a honlapunkon, csak a böngészőnk fejlécében és az adott oldal forrásában. Minden lapunknak egyedi legyen a meta title címe, és tartalmazza a legfontosabb  kulcsszavat ami az oldal tartalmáról szól.

Mekkora karakterszám fér el a meta title-ben?

Az oldalunk neve 2014-től már csak 50-69 karakter legyen, ez korábban 69-80 karakter is lehetett, de 2007-ben akár 120 karakter is volt. Rákényszeríti az akaratát a kereső a felhasználókra, hogy ne kulcsszavakkal halmozott címeket adjanak meg, hanem rövid és tömör címeket.

A Moz.com-on található posztban tesztelhetjük title címünk is. A google sokat változtatott a title címek keresőben való megjelenítésén, így a fontos kulcsszavakat amiket a felhasználó keresett azokat kiemeli, megnöveli a találatok között, így a karakter számok és pixel méretek is változnak a keresőbeni megjelenéseknél.

Hogyan jelentessük meg brand vagy weboldalunk nevét a meta title-ben?

A meta title tartalmában a brand megjelenítést kétféle módon lehet jól feltüntetni:

  1. keyword 1 – keyword 2 | brand név
  2. keyword 1, keyword 2 – brand név

Vagyis a (|) jellel ami az (Alt Gr+W) kombinációval hívható elő,  továbbá a (-) kötőjellel választhatjuk el címünktől brand nevünket.

Egy jó cím a keresőben helyesen jelenik meg.

Meta title hossza

 A hibás pedig így:

Meta title rossz megadása

Egyértelműen látszik, hogy a jól megadott meta cím figyelemfelkeltő, és vágás nélkül megjelenik, törekedjünk mi is erre. Teszteljünk!

Opencart meta title beállítása

Sajnos az Opencart fejlesztésekor a fenti fontos tényezőket még nem vették figyelembe érthetetlen okokból. Így egy terméknek, kategóriának vagy információs lapnak a neve lesz a meta title, ami bár nem rossz, még is a keresőben megjelenéshez nem ez a helyes. Ahhoz, hogy ezt javítani tudjuk többféle megoldás létezik, természetesen van fizetős és ingyenes verzió is. Fontos hogy áruházunk verziószámához megfelelőt válasszunk.

meta-title megadása

A fenti kép is egy a lehetséges modulokról készült. Látható, hogy játszhatunk is a title címmel.

A telepítés után már csak meg kell adnunk, hogy mi álljon a termék vagy kategória neve után. Ezzel a megoldással már áruházunk neve is megjelenik a keresési találatoknál. Persze csak akkor, ha nem ütközik a google kereső legújabb meta title-t érintő frissítés be, vagy is a karakterszámokkal kell játszanunk.

De a legfontosabb, mindig figyelemfelkeltő és a vásárlók által keresett címeket adjunk meg, ami a keresőben helyesen jelenik meg.

Fő profilom az Opencart és a WooCommerce webáruház készítés. Főként ezekről a webáruház motorokról írok, néha néha kitekintve a webáruházakon túlra. Webáruház készítés, fejlesztés, módosítás témában keress bátran elérhetőségeimen!

A * jelölt mezők kitöltése kötelező

Hasznos volt amit olvasott? Szeretne webáruházat?

Kérje ingyenes ajánlatunkat webáruház készítésre, módosításra, fejlesztésre!

Amennyiben szakmai felkészültségünk meggyőző, kérje ajánlatunkat webáruházának kivitelezésére!

Rólunk és írásainkról

Mi egy teljes körű szolgáltatást nyújtó ügynökség vagyunk, impozáns digitális marketing megoldásokat nyújtunk. A győztes megoldások és a tapasztalatok segítik nagyszerű eredményeinket honlapkészítés és webáruház készítés területén amiből itt infókat is olvashat.

    BESZÉLJÜK MEG, MOND EL VÉLEMÉNYED!

    Ellenörző kód * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

      Segítünk, hogy webáruháza még jobb eredményeket érhessen el, a keresési eredmények még több látogatót hozhassanak.

      Írásainkból

      ELOLVASOM MIND
      AllWebáruház
      facebook live forgalom növelés

      Filléres trükk a webáruházad forgalomnövelésére – Facebook Live

      Ha 2016 és tartalommarketing, akkor a Facebook live-ot tekinthetjük az elmúlt év egyik legnagyobb dobásának. Már 2017-et írunk, mégis, alig…
      Tovább olvasom
      webáruház biztonság

      Védekezés Brute Force támadások ellen – II. rész

      Korábbi cikkünkben a támadás megelőzéséről volt szó, most viszont adunk néhány tűzoltó taktikát arra az esetre, ha már bekövetkezett a…
      Tovább olvasom
      Brute force webáruházhoz

      Védekezés Brute Force támadások ellen – 1. rész

      Napjaink legnépszerűbb tartalomkezelő rendszerei számos területen könnyíti meg életünket könnyű, akár informatikához egyáltalán nem értő felhasználók számára is. A népszerűségnek…
      Tovább olvasom