+36 70 363 7900 info@grentmedia.hu

Eladni kívánt termék vagy szolgáltatás meghatározása

Lényeges eldönteni azt, hogy amit el szeretnénk adni, az kell-e majd valakinek, s ha igen kinek és miért. Érdemes ekkor felépíteni a vásárlói perszónákat is, például milyen korosztályba sorolhatóak a potenciális vevők, milyen munkájuk lehet, s hogy és milyen platformon lehet őket a lehető leghatékonyabban megkeresni a promóciókkal.

Konkurencia kutatás és marketing

Webáruház készítés előtt nagyon fontos, górcső alá vetni a konkurenciát, hogy legyen egy kép arról, hogy milyen módon és milyen felületeken értékesítik jelenleg a versenytársak a szolgáltatásaikat.

Fontos itt figyelembe venni a konkurencia által megszabott árakat, szállítási feltételeket, költségeket és kedvezményeket, illetve a hűség- és törzsvásárlói programokat, mert ezeken keresztül is rengeteg ügyfélhez lehet eljuttatni a vállalat termékeit. Lényeges itt elkezdeni kialakítani egy marketing stratégiát is, mely lehetőleg előnyösebb legyen annál, mint amit a versenytársak nyújtanak jelenleg az ügyfeleiknek.

felkészülés a webáruház indításához

Felhasználóbarát kialakítás a webáruház készítés során

Minden termékhez fontos az adatok és a leírások megadása, hiszen így sokkal könnyebben tudja eldönteni a vevő, hogy megrendeli-e az árucikket vagy sem.

Kulcsfontosságú emiatt, hogy a menüszerkezet egyértelmű és logikus legyen, mert minden perc számít, melyet a vásárló az oldalon tölt. Érdemes így egy könnyen és gyorsan felhasználható webáruházat készíteni, melyben hamar megtalálja az ügyfél azt, amit keres.

elkészült webáruház

Webáruházra van szüksége vagy fejlesztés, bővítésre van igény?
Kérje ajánlatunkat!

7 + 14 =