Milyen gyakran frissítsd a tartalmat

 

Gyakori kérdés a webáruház készítésnél, hogy hányszor kell majd publikálni. A siker attól függ, hogy mennyi munkát fektetsz az elérésébe. Kicsi munka, kicsi siker, nagy munka, nagy siker. Nincs egy pontos szám, sőt még megközelítő sincs arra vonatkozóan, hogy a jó helyezés érdekében hányszor kell publikálni. Egyetlen meghatározás létezik, ez pedig nem más, mint a „minél többször”.

Tartalommarketing

SEO szempontból nagyon fontos, hogy a weboldalad, a webáruházad elkészítése után is gyakran frissüljön, legyen új cikk, legyen új tartalom, mindegy, mi az.  És ez a tévhittel ellentétben nem azért van így, mert a Google „akarja”. Hanem azért mert, ha több a tartalom, több a látogatható céloldal és annál több a látogató.

A Google nem úgy működik, hogy azokat dobálja ki első helyen, akik buzgómócsing módjára naponta telepublikálják a weboldaluk blogját.

Egy oldal lehet akkor is sikeres, ha ritkábban frissül, de akkor a tartalomhoz illő és keresett témában, de akkor is, ha naponta új bejegyzésekkel gazdagodik. Minden azon múlik, hogy a jól beállított téma a wbáruház készítésekor mennyire van körüljárva és mennyi a lehetséges „behozó” tartalom. Havi egy cikkel is lehet sikert aratni, de napi egy cikkel is lehet hátul kullogni.

Nem utolsó dolog az sem, ha a publikációba valamilyen rendszert viszünk. A látogatók így tudják, hogy ennyi meg ennyi időközönként érdemes felnézni, mert biztosan van új tartalom. Ez megbízhatóságot, kiszámíthatóságot is jelent, aminek az élet minden területén megvan a gyümölcse, pont itt miért ne lenne?

Egy induló webáruháznál, épüljön az OpenCart vagy WooCommerce alapokra, a heti egy cikkel már hamar összegyűlik annyi tartalom, amit a Google szeret, és szívesen mutogat. De ez csak egy alapszám, minden attól függ, mi a cél és mik a lehetőségek és milyen a weboldal kezelői háttere.

A keresőoptimalizálás egy nagyon pepecselő, de létfontosságú feladat.

Bonyolultnak pont a sok apró tényező miatt mondható, amiknek külön-külön is hatalmas a jelentőségük, valamint az összhatásuknak is nagy fontosságot kell tulajdonítani. A tartalommarketing egy külön terület, érdemes ismerkedni vele a hatékonyság érdekében, vagy szakemberre bízni. Webáruházaink készítésekor ezekhez a beállításokhoz pontos és sok információra van szükség, érdemes előre gondolkodni.

Fő profilom az Opencart és a WooCommerce webáruház készítés. Főként ezekről a webáruház motorokról írok, néha néha kitekintve a webáruházakon túlra. Webáruház készítés, fejlesztés, módosítás témában keress bátran elérhetőségeimen!

A * jelölt mezők kitöltése kötelező

Hasznos volt amit olvasott? Szeretne webáruházat?

Kérje ingyenes ajánlatunkat webáruház készítésre, módosításra, fejlesztésre!

Amennyiben szakmai felkészültségünk meggyőző, kérje ajánlatunkat webáruházának kivitelezésére!

Rólunk és írásainkról

Mi egy teljes körű szolgáltatást nyújtó ügynökség vagyunk, impozáns digitális marketing megoldásokat nyújtunk. A győztes megoldások és a tapasztalatok segítik nagyszerű eredményeinket honlapkészítés és webáruház készítés területén amiből itt infókat is olvashat.

    BESZÉLJÜK MEG, MOND EL VÉLEMÉNYED!

    Ellenörző kód * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

      Segítünk, hogy webáruháza még jobb eredményeket érhessen el, a keresési eredmények még több látogatót hozhassanak.

      Írásainkból

      ELOLVASOM MIND
      AllWebáruház
      facebook live forgalom növelés

      Filléres trükk a webáruházad forgalomnövelésére – Facebook Live

      Ha 2016 és tartalommarketing, akkor a Facebook live-ot tekinthetjük az elmúlt év egyik legnagyobb dobásának. Már 2017-et írunk, mégis, alig…
      Tovább olvasom
      webáruház biztonság

      Védekezés Brute Force támadások ellen – II. rész

      Korábbi cikkünkben a támadás megelőzéséről volt szó, most viszont adunk néhány tűzoltó taktikát arra az esetre, ha már bekövetkezett a…
      Tovább olvasom
      Brute force webáruházhoz

      Védekezés Brute Force támadások ellen – 1. rész

      Napjaink legnépszerűbb tartalomkezelő rendszerei számos területen könnyíti meg életünket könnyű, akár informatikához egyáltalán nem értő felhasználók számára is. A népszerűségnek…
      Tovább olvasom