+36 30 756 7900 info@grentmedia.hu

Gyakori kérdés a webáruház készítésnél, hogy hányszor kell majd publikálni. A siker attól függ, hogy mennyi munkát fektetsz az elérésébe. Kicsi munka, kicsi siker, nagy munka, nagy siker. Nincs egy pontos szám, sőt még megközelítő sincs arra vonatkozóan, hogy a jó helyezés érdekében hányszor kell publikálni. Egyetlen meghatározás létezik, ez pedig nem más, mint a „minél többször”.

Tartalommarketing

SEO szempontból nagyon fontos, hogy a weboldalad, a webáruházad elkészítése után is gyakran frissüljön, legyen új cikk, legyen új tartalom, mindegy, mi az.  És ez a tévhittel ellentétben nem azért van így, mert a Google „akarja”. Hanem azért mert, ha több a tartalom, több a látogatható céloldal és annál több a látogató.

A Google nem úgy működik, hogy azokat dobálja ki első helyen, akik buzgómócsing módjára naponta telepublikálják a weboldaluk blogját.

Egy oldal lehet akkor is sikeres, ha ritkábban frissül, de akkor a tartalomhoz illő és keresett témában, de akkor is, ha naponta új bejegyzésekkel gazdagodik. Minden azon múlik, hogy a jól beállított téma a wbáruház készítésekor mennyire van körüljárva és mennyi a lehetséges „behozó” tartalom. Havi egy cikkel is lehet sikert aratni, de napi egy cikkel is lehet hátul kullogni.

Nem utolsó dolog az sem, ha a publikációba valamilyen rendszert viszünk. A látogatók így tudják, hogy ennyi meg ennyi időközönként érdemes felnézni, mert biztosan van új tartalom. Ez megbízhatóságot, kiszámíthatóságot is jelent, aminek az élet minden területén megvan a gyümölcse, pont itt miért ne lenne?

Egy induló webáruháznál, épüljön az OpenCart vagy WooCommerce alapokra, a heti egy cikkel már hamar összegyűlik annyi tartalom, amit a Google szeret, és szívesen mutogat. De ez csak egy alapszám, minden attól függ, mi a cél és mik a lehetőségek és milyen a weboldal kezelői háttere.

A keresőoptimalizálás egy nagyon pepecselő, de létfontosságú feladat.

Bonyolultnak pont a sok apró tényező miatt mondható, amiknek külön-külön is hatalmas a jelentőségük, valamint az összhatásuknak is nagy fontosságot kell tulajdonítani. A tartalommarketing egy külön terület, érdemes ismerkedni vele a hatékonyság érdekében, vagy szakemberre bízni. Webáruházaink készítésekor ezekhez a beállításokhoz pontos és sok információra van szükség, érdemes előre gondolkodni.