Keresőoptimalizálás egy webáruházban

 

webáruház keresőoptimalizálásaKeresőoptimalizálás akár onsite vagyis az oldalon belül és offsite, a weboldalon kívül is igen fontos egy webáruház építésénél, használatánál. Elengedhetetlen az előre gondolkodás a kategóriák, termékek megjelentetésénél felhasználandó adatokról.

Mindenki hathatós szavakat vár azok szájából akik a keresőoptimalizálás feladatát magukra vállalják, mert az első kérdések mindig azok “mikor leszek a találati lista elején?” Ekkor jön többször ismételt monológ a Google keresőről és  a befektetni való költségekről.

De most maradjunk a webáruházak keresőoptimalizálásánál, amit elsőként az oldalon belüli helyes beállításokkal kell kezdenünk. Ezek az áruház beállításai között kezdődnek, és a kategóriákon át a termékekig vezetnek. Az általunk használt webáruházak keresőoptimalizálását minden esetben e sorrend szerint gondoljuk végig!

Fontos a keresőoptimalizálás webáruházunkban!

Az oldalon belüli keresőoptimalizálás nem áll meg a megadható adatok kitöltésével. Foglalkoznunk kell az olyan információkkal mint a képek title és alt címeivel, esetlegesen a Rich Snippet adatokkal vagy az Opengraph beállításokkal. Míg a Rich Snippet az oldalon elért bizalmi státuszt lehet akár a keresőben is feltüntetni, addig az Opengraph a Facebook-nak ad megfelelő információkat oldalunkról.

Érdemes oldalunkat gyorsítani is, mivel ma már a betöltődés gyorsasága, a mobilnézet használata mind min olyan tényező ami rangsorolási faktor a keresőben elérhető pozíciónk életében.

A sablonunkat is jól át kell néznünk, hogy a lehető legkevesebb hibával rendelkezzen, ez is egy faktor a keresőoptimalizáláskor.

Ha minden készen van és elindult az áruházunk, akkor jön az amit úgy nevezhetünk, hogy online marketing stratégia. Vevőket kell hoznunk oldalunkra, ismeretséget, látogatottságot kell szereznünk. A közösségi megosztások, link marketing, hirdetések, akciós termékek elhintése olyan oldalakon amikről vevőket hozhatunk oldalunkra mind-mind a stratégia része kell hogy legyen.

Nem szabad elfeledni, hogy a keresőoptimalizálás része kell hogy legyen a mérés, mindent tudjunk mérni akár a kedvelt és ingyenes Google Universal Analytics programmal, vagy más részletes elemző programmal.

Itt azonnal mérhetjük és ez alapján akár módosíthatjuk webáruházunk bármely elemét ami szükséges.

Készítsük el oldalunk oldaltérképét, vagy olyan fontos oldalakat amikről látogatóinkat a termék részletes bemutatása mellett információkkal tudjuk ellátni.
Figyeljük áruházunk megszűnő oldalait, vagy akár egy hibásan beállított linkünket a Google Webmesterek eszközben.

A fontos lépések:

  • Oldalunk beállítása
  • Kategóriák, termékeink beállítása
  • Oldalunk egységes optimalizálása
  • Mérőprogramok beállítása
  • Népszerűsítés
  • Hibaellenőrzés
  • Mérés és további népszerűsítés

Fő profilom az Opencart és a WooCommerce webáruház készítés. Főként ezekről a webáruház motorokról írok, néha néha kitekintve a webáruházakon túlra. Webáruház készítés, fejlesztés, módosítás témában keress bátran elérhetőségeimen!

A * jelölt mezők kitöltése kötelező

Hasznos volt amit olvasott? Szeretne webáruházat?

Kérje ingyenes ajánlatunkat webáruház készítésre, módosításra, fejlesztésre!

Amennyiben szakmai felkészültségünk meggyőző, kérje ajánlatunkat webáruházának kivitelezésére!

Rólunk és írásainkról

Mi egy teljes körű szolgáltatást nyújtó ügynökség vagyunk, impozáns digitális marketing megoldásokat nyújtunk. A győztes megoldások és a tapasztalatok segítik nagyszerű eredményeinket honlapkészítés és webáruház készítés területén amiből itt infókat is olvashat.

    BESZÉLJÜK MEG, MOND EL VÉLEMÉNYED!

    Ellenörző kód * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

      Segítünk, hogy webáruháza még jobb eredményeket érhessen el, a keresési eredmények még több látogatót hozhassanak.

      Írásainkból

      ELOLVASOM MIND
      AllWebáruház
      facebook live forgalom növelés

      Filléres trükk a webáruházad forgalomnövelésére – Facebook Live

      Ha 2016 és tartalommarketing, akkor a Facebook live-ot tekinthetjük az elmúlt év egyik legnagyobb dobásának. Már 2017-et írunk, mégis, alig…
      Tovább olvasom
      webáruház biztonság

      Védekezés Brute Force támadások ellen – II. rész

      Korábbi cikkünkben a támadás megelőzéséről volt szó, most viszont adunk néhány tűzoltó taktikát arra az esetre, ha már bekövetkezett a…
      Tovább olvasom
      Brute force webáruházhoz

      Védekezés Brute Force támadások ellen – 1. rész

      Napjaink legnépszerűbb tartalomkezelő rendszerei számos területen könnyíti meg életünket könnyű, akár informatikához egyáltalán nem értő felhasználók számára is. A népszerűségnek…
      Tovább olvasom