Az elmúlt évek növekvő tendenciája azt mutatja, hogy az e-kereskedelemben hatalmas töke rejtőzik. Az emberek felismerik és szeretik használni az internetes áruházakat amik egyre több és jobb szolgáltatásokkal nyújtanak jobb vásárlási élményeket.
Létezik rossz, közepes és jó webáruház de a vásárlók szempontjából nézve a lényeg, hogy az árút kifizetem és azt megkapjam, és mindenki boldog.
Mit jelent az, hogy rossz, vagy jó egy webáruház? Ez a megállapítás elég sok kritérium alapján kerül megállapításra és sajnos a rosszak is megélnek a mai piacon, rontva a nagy átlagot. Az eladásra szánt termékek mellett a szolgáltatások, a webáruház működése és annak szervezettsége igen is sokat tesz ahhoz, hogy egy webáruház igen is megüsse azt a mércét, hogy sokan vásároljanak róla.
Milyen webáruházból lehet jó vagy nagyon jó webshop? Teljesen mindegy, hogy az egyedi fejlesztés avagy egy ingyenessé tett áruházmotorról (erre még visszatérünk) van szó, az összkép a lényeges, mindnek megvan az igen nagy előnye, de végső soron az üzemeltetésen, a termékek elérhetőségén és a áruház bizalmi státuszán, jó hírén múlik, hogy mennyi látogatóból sikerül valódi vásárlókat generálni.
Mi hiszünk abban, hogy az ingyenessé tett webáruház motorokkal is lehet nagyon jó webshop-ot készíteni, ezért a legtöbb figyelmet jelenleg az Opencart webáruház készítésnek szenteljük. Ezek az áruházak egy kis odafigyeléssel, és persze sok-sok jó kiegészítővel nagy vásárlói forgalmat és persze bevételt jelenthet a tulajdonosoknak.