+36 30 756 7900 info@grentmedia.hu

Ha ezt olvasod, akkor valószínűleg te is tudod, hogy milyen fontos a cégednek a jól felépített honlap. Ez a legolcsóbb reklámfelület, amit megszerezhetsz, ráadásul vásárlóidban bizalmat is építhetsz (míg ha nincs honlapod, az valahol gyanús).

honlap az interneten

Most azt a 7 lépést vesszük át, amivel felépíthetsz egy honlapot.

 1) Válassz egy domainnevet

Mégpedig olyat, ami rövid és kifejező. Sajnos sok jó doménnevet már lefoglaltak, viszont rengeteget még nem. Ehhez ingyenes doménválasztó oldalakat segítségét is kérheted, ezek ellenőrzik, hogy a beírt név foglalt-e (és van olyan, ami javaslatokat is ad).

 2) Regisztrálj egy tárhelyet

Nem az a fő szempont, hogy mekkora tárhelyet adnak (ma már fillérekbe kerül egy merevlemez, így több gigát adnak olcsón), hanem az, hogy a tárhelyszolgáltató milyen gyors és mennyi leállással kell számolnod.

 3) Készíts wireframe-et

Ezzel tervezed meg az aloldalakat, és hogy hova milyen tartalom kerül, annak mi a célja, mi linkel majd hova. A honlap felépítésekor ez nemcsak felgyorsítja a munkádat, de sokkal tudatosabban építheted fel a honlapod, az eredményen pedig meglátszik a tervezettség.

 4) Válassz és telepíts egy CMS-et

Vagyis egy tartalomkezelő rendszert. Itt a WordPresst ajánljuk, mert ingyenes, viszont zseniális. A kiegészítőkkel pedig olyan rugalmasságot és testreszabhatóságot kapsz, hogy webfejlesztő legyen a talpán, aki ugyanezt megadja neked.
Árainkat itt találod!

 5) Készíts dizájnt, alakítsd ki az oldalakat

Ha a WordPresst választod, akkor mind ingyenes, mind fizetős sablonból több százezret találsz. Válassz egy szépet, ezt utána testre is szabhatod (ha nem te, akkor majd egy webdizájner), vagy készíttess nulláról egy teljesen egyedi dizájnt.

Ez az egyik legfontosabb lépés, hiszen a weboldalad kinézete alapvetően határozza meg azt, hogy mennyire vesznek komolyan (vagy mennyire nem).

Eközben a wireframe alapján kezdd el felépíteni az oldalt.

 6) Írass tartalmakat

A jó webszöveg elad, a rosszat pedig el sem olvassák. Ha nem tudsz kiválóan írni, akkor bízd ezt profikra, mert maga a szöveg végzi az eladást, tehát nem veheted félvállról.

 7) Keresőoptimalizálj és hirdess

keresőoptimalizálj!

Mert látogatók nélkül kinek adod el a szolgáltatást? Kinek mutatnád be a céged?

A SEO-t bízd egy szakemberre, eközben vezesd be honlapodat a közösségi médiába, vagy akár futtass le egy PPC-kampányt.

A jól felépített és jól konvertáló honlappal elérheted, hogy folyamatosan csörögjön a telefonod, és egyik megrendelő hívjon a másik után.