+36 30 756 7900 info@grentmedia.hu

Ha 2016 és tartalommarketing, akkor a Facebook live-ot tekinthetjük az elmúlt év egyik legnagyobb dobásának. Már 2017-et írunk, mégis, alig látni olyan webshopot, ami kihasználná ezt a szinte ingyenes ám rendkívül nagy vonzerővel rendelkező lehetőséget.

Talán mondani sem kell, hogy a potenciális vásárlóknál még manapság is a videó tartalomformátum az, ami egyértelműen viszi a prímet. Bár az élő videózás spanyol viaszát nem a Facebook találta fel, mégis bátran mondhatjuk, hogy 2016-ban egy új dimenziót nyitott meg az internet számára Zuckerbergék cége.

facebook live forgalom növelés

Hiába lehetett már korábban könnyedén is élő adást csinálni akár olyan óriásoknál is, mint a YouTube, a Facebookot egyszerűen olyan elképesztő mennyiségű ember fogyasztja, hogy élő videók tekintetében is az egyik legkeresettebb platformmá vált rövid idő alatt.

Habár a Facebook Live-ok esetében nincs lehetőséged közvetlen bevételszerzésre feliratkozók által, mint a YouTube-nál, de neked nem is erre van szükséged. Te a cégedet, a webáruházadat, és az új termékeidet szeretnéd megismertetni a követőiddel, vagy a hozzád betévedőkkel. Ötvözd a két formátumot! Gondolj csak bele, hogy milyen népszerűek az Unboxing videók a YouTube-on! Már meg is van az adu-ász a kezedben.

Készíts élő Facebook adásokat a legújabb/legkeresettebb termékeidről, amikben kibontasz egy-egy terméket, és röviden bemutatod a használatukat.

Nézz szét a piactársaidnál és megdöbbenve fogod tapasztalni, hogy szinte senki nem készít még ilyen adásokat. Egyszerűen csak azért, mert azt gondolják, hogy ez egy drága, nehezen megvalósítható, technikai dolog, pedig szó sincs erről.

Facebook Live adást például lehet indítani egy okostelefonról is, amivel gyanítom, rendelkezel. Ha három évnél nem idősebb, akkor valószínűleg már van annyira jó kamerája, hogy értékelhető minőségű, 720p-s HD videót készítsen – ennél jobbat úgysem enged jelenleg a Facebook.

Ha ez megvan, akkor már csak egy stabil helyre, vagy egy egyszerű állványra van szükség, és már mehetnek is az élő adások. Ha hetente, kéthetente legalább egyszer jelentkezel valamilyen rövid adással, ahol bemutatod a termékedet, kifogsz tűnni a konkurenseid közül, a követőid pedig szeretni fognak, amiért több energiát fektetsz bele a termékeid bemutatásába, mint az átlag webáruházak.

facebook