Vásárlás egy lépésben

 

Ha már úgy érezzük van elég látogató de nincs konverzió, akkor elkezdhetünk vizsgálódni weboldalunkon, hogy hol veszítjük el a látogatókat. A Google Analytics mérő rendszeren keresztül képet kaphatunk arról, hogy a látogatóink melyik oldalunkat nem favorizálják, ill. a vásárlás folyamán mely lépcsőfoknál hagyják abba a folyamatot.

Egy teljesen frissen telepített Opencart webáruház vagy esetekben más motorral készített webáruház is több lépcsőben kéri be az adatokat a látogatóktól.

Az általános 5 lépcsős megoldás:

  1. lépcső: vendég vagy regisztrálás vásárláshoz
  2. számlázási adatok
  3. szállítási cím
  4. fizetési feltételek
  5. elfogadás, vásárlás befejezése.

Ezek a lépcsőfokok jobb esetben egy oldalon egymás alatt, csak az előző kitöltésével érhetőek el, rosszabb esetben egymást követő lapokon érhetőek el.

Az egylépéses vásárlás egészen máshogy működik:

A vásárlásra szánt weboldal lapja csak erről az oldalról szól.

3 oszlopban az összes az előbb felsorolt adatot megkapjuk, és csak ki kell tölteni, majd a vásárlást befejezhetjük.

Mérések bizonyítják, hogy ez a vásárlási módszer sokkal kevesebb látogató vesztését okozza, mint a hagyományos verzió.

 

Léteznek azonban más megoldások is.

Bejelentkezhetünk Facebook fiókunkkal, vagy Google plusz fiókunkkal is az áruházba. Természetesen az adatok megadását valahogy az áruházban ellenőrizni kell, így ha elfogadjuk a feltételeket, akkor már csak az árú átvételét és a fizetés módját kell kiválasztanunk.

Egy nagy költségvetésű webáruháznál még ennél is rövidebb a vásárlási folyamat:

  •  Telefonszám megadása
  • Rendelés leadás

A szükséges információkat az áruház kapcsolattartója a megadott telefonszámon szerzi meg.

 

Az egész lényege, hogy a vásárlókat ne riasszuk el a vásárlástól azzal, hogy minden fontos, és nem fontos adatot megtudjunk róluk.

Fő profilom az Opencart és a WooCommerce webáruház készítés. Főként ezekről a webáruház motorokról írok, néha néha kitekintve a webáruházakon túlra. Webáruház készítés, fejlesztés, módosítás témában keress bátran elérhetőségeimen!

A * jelölt mezők kitöltése kötelező

Hasznos volt amit olvasott? Szeretne webáruházat?

Kérje ingyenes ajánlatunkat webáruház készítésre, módosításra, fejlesztésre!

Amennyiben szakmai felkészültségünk meggyőző, kérje ajánlatunkat webáruházának kivitelezésére!

Rólunk és írásainkról

Mi egy teljes körű szolgáltatást nyújtó ügynökség vagyunk, impozáns digitális marketing megoldásokat nyújtunk. A győztes megoldások és a tapasztalatok segítik nagyszerű eredményeinket honlapkészítés és webáruház készítés területén amiből itt infókat is olvashat.

    BESZÉLJÜK MEG, MOND EL VÉLEMÉNYED!

    Ellenörző kód * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

      Segítünk, hogy webáruháza még jobb eredményeket érhessen el, a keresési eredmények még több látogatót hozhassanak.

      Írásainkból

      ELOLVASOM MIND
      AllWebáruház
      facebook live forgalom növelés

      Filléres trükk a webáruházad forgalomnövelésére – Facebook Live

      Ha 2016 és tartalommarketing, akkor a Facebook live-ot tekinthetjük az elmúlt év egyik legnagyobb dobásának. Már 2017-et írunk, mégis, alig…
      Tovább olvasom
      webáruház biztonság

      Védekezés Brute Force támadások ellen – II. rész

      Korábbi cikkünkben a támadás megelőzéséről volt szó, most viszont adunk néhány tűzoltó taktikát arra az esetre, ha már bekövetkezett a…
      Tovább olvasom
      Brute force webáruházhoz

      Védekezés Brute Force támadások ellen – 1. rész

      Napjaink legnépszerűbb tartalomkezelő rendszerei számos területen könnyíti meg életünket könnyű, akár informatikához egyáltalán nem értő felhasználók számára is. A népszerűségnek…
      Tovább olvasom