+36 70 363 7900 info@grentmedia.hu

A szállítás a webáruházak futtatásának egyik alapvető eleme, amelyet a boltok tulajdonosai a marketingstratégia kulcsfontosságú tényezőjeként használhatnak. Az alapértelmezett szállítási módok egy passzív megközelítést támogatnak a szállításban, megerősítve azt az elképzelést, hogy ez az online áruház üzemeltetéséhez szükséges rendszerinti működési költség. Itt akár csomagpontról akár egy egyszerű házhoz szállításról beszélhetünk, mind fix költséget jelentenek.

Úgy véljük, hogy a vállalkozóknak versenyelőnyt kell biztosítani az ügyfelek magas elvárásainak kielégítése mellett, miközben megtartják profitjukat.

Hogyan lehet a kiszállítást az OpenCart webshopban stratégiailag hatékony módon használni az ügyfelek vásárlásának ösztönzésére?

sikeres szállítás

Az online vásárlásnak számos természetes hátulütője van, beleértve a vásárlást megelőző érintés, érzés vagy kipróbálás hiányát, és persze meg is kell várni a kiszállítást.

A boltok tulajdonosai jellemzően úgy vélik, hogy a szállítási költségek hozzáadott költségként jelentkeznek, és sokan átterhelik ezt a költséget az ügyfélre. Az utolsó dolog, amit szeretne, egy webáruház tulajdonos, hogy ezek a fentebb említett hátulütői a vásárlásnak szaporodjanak.

A határok és lehetőségek elemzése, a piackutatás lebonyolítása és a szállítás marketingkiadásként történő felhasználása lebonthatja ezt a korlátot, és segítséget nyújthat a látogatások értékesítésbe történő átkonvertálásában is. Mivel egyes tanulmányok szerint az ügyfelek 66% -a hivatkozott a szállítási költségekre, amiért nem rendeltek meg egy terméket, ezért az ingyenes szállítás valószínűleg a legjobb szállítási lehetőség annak biztosítására, hogy még se távozzon üres kézzel a vásárló.

De egész évben ingyenes szállítás nem lehetséges a webshopokban a kifizetődés mellett, ha csak nincs saját szállító cégünk, de ez nem jelenti azt, hogy nem tudnánk létrehozni saját előnyöket egy-egy promócióban!

Van két nagyszerű lehetőség arra, hogy a webshop tulajdonosok a szállítási opciókat építsenek a boltjukba.

 

Ingyenes szállítás minimális vásárlással

szállítás
Az biztos, hogy az ügyfelek 58% -a több tételt ad még hozzá a kosárhoz, hogy jogosult legyen az ingyenes szállításra . Ha választani kell aközött, hogy 1000 forintot fizessek egy szállításért, vagy vásároljak 10.000Ft felett és ingyenes lesz a szállítás, minden alkalommal kimerítem a minimum 10.000Ft-os vásárlást az ingyenes szállításért és szerintem ezzel mások is így vannak.

Az ügyfelek inkább pénzt költenek valami kézzelfoghatóra, és éreznek egyfajta megtakarítást, amikor egy terméket kapnak még  ahelyett, hogy fizetnének a kézzelfoghatatlan szállításért.

Tehát az Intuitív Szállítással könnyen szabhatjuk meg az ingyenes szállítási küszöböt, miközben értékesítsünk növekszik.

 

Ingyenes szállítás korlátozásokkal

A szállítási korlátozások sokféleképpen működhetnek. Lehet, hogy egy bizonyos termék kategóriának drága a szállítása, ezért azt ki kell zárni a kínálatból.

Előfordulhat, hogy kínálunk egy bizonyos terméket, ezt a terméket ingyenes szállítással küldjük, amennyiben ezt a terméket választja az ügyfél mintsem egy másikat. Ez a termék valószínűleg magas árrést eredményez, így az ingyenes szállítási ajánlat megéri a webshop számára. Ha a tétel szezonális vagy univerzális, az ügyfelek nagy valószínűséggel beteszik a terméket a kosárba, hogy megkaphassák az ingyenes szállítás kedvező lehetőségét.


A legtöbb webshop kihasználja az idényjellegű és magas árkülönbözetet, pl: fürdőruhát kínálnak, és ösztönözik az ügyfeleket, hogy vásároljanak az online áruházból.

A legnépszerűbb szállítási lehetőségeken túl vannak elég jó modulok, kiegészítők amikkel ezeket a funkciókat kiaknázhatjuk.

szállítási módok
Intuitív szállítás

Az Intuitív Szállítással gyakorlatilag bármilyen szállítás minimum határt hozhatunk létre, amelyet teljes mértékben az üzlet sajátos igényeihez és a sikerre vonatkozó vízióhoz igazíthatunk. Vagyis ezzel több időt hagyhatunk arra, hogy az értékesítésre koncentráljunk.

 

Szállítási termékenként

A termékenkénti szállítás lehetővé teszi a szállítási költségek termékenkénti alapon történő beállítását – nagyszerűen a szállítási költségek maximalizálásához.

 

Intuitív szállítás + termékszállítási kombinációs csomag esetén

Az Intuitív Szállítási és termékszállítási kombinációs csomag 10% -ot takarít meg legalább. Használjuk az Intuitív Szállítási szolgáltatást a szállítási igények nagy részéért, és használjunk külön kombinációkat, amihez hozzárendelhetünk szállítási költségeket pl, a furcsa formájú, nehéz vagy egyéb okból kirekesztett termékekhez.

 

Összefoglalás

Arra ösztönözzük a webshopok tulajdonosait, hogy többet megtudjon az intuitív szállításról, a termékszállításról és az intuitív szállítási és termékszállítási kombinációs csomagokról. Viszont arra is kíváncsiak vagyunk, hogy mik a tapasztalatok a hazai webshopokban. Miket érdemes vagy bevált használni, ha gondolod írd meg véleményként.