+36 70 363 7900 info@grentmedia.hu

Az e-kereskedelem folyamatosan virágzik, kis és nagy vállalkozások egyaránt nyitják meg áruházaikat és ez a szám 2015-ben tovább növekszik. Egy jól megtervezett és jól strukturált webshop nagy forgalmat és ezzel együtt bevételt termel.

A leggyakoribb hiba az induló webáruházaknál a félkész megoldások és a megértés hiánya a vásárló szempontjából. Ennek eredményeként, nincs online értékesítés. A vásárlók nem tudják, hogy fejlesztés alatt áll az oldalunk, vagy még csak épp ilyen fotóink vannak, vagy a szövegeket még csak most írjuk. Ha nem kap meg minden információt, vagy szegényesnek ítéli meg áruházunkat azonnal tovább állnak és keresnek másik webáruházat és ott vásárolnak.

webáruház hiba

Milyen hibákat kerülj, ha most indítod el webáruházad!

Rossz minőségű képek

– A kép vagy képek ezer szóval beszélnek. Amikor egy webáruház termékeiről beszélünk, az első dolog, ami keresztezi az utunkat a képek. Azok a webáruházak, amelyek gyenge minőségű termék fotókkal töltik meg áruházukat alacsonyabb értékesítési konverziót érnek el. A látogatók nem érzik magukat eléggé jól kiszolgálva, nem ad az áruház extra információt, ezek mind elriasztja a vevőket.

Megoldás:

Nagy és jó fotókkal dolgozzunk. Éles képekkel és lehetőleg egy termékhez több fotóval is rendelkezzünk, valamint minden képhez adjunk meta leírást, töltsük ki a title és az alt mezőket!

 

Nem biztosít elég információt a termékről az áruház

– Ha azt szeretnénk, hogy a látogatók vásároljanak, meg kell adni jól megírt szöveges tartalomban a termékhez tartozó fontos információkat.. Ugyanilyen fontos, hogy a képek, ami a termékekről szólnak azokhoz írjuk meg a szöveget. Egy jól felépített webshop mindig több képet és részletes leírást ad meg az összes termékéről.

Megoldás:

Minden termék rendelkezzen egy rövid leírással, valamint egy részletes információkat és képeket is tartalmazó bővebb leírással. Jó weboldalak gyakran kínálnak további termékismertetőket, prospektusokat, videókat.

Megoldás 2:

Szeretnél marketing szövegeket termékeidhez? Segítünk megírni termékszövegeidet. Kérd ajánlatunkat!

 

Szegényes marketing terv

Ne becsüld alá a hatalmát az online értékesítésnek a világon. Ha körülnézel, akkor több millió e-kereskedelmi oldal létezik az interneten. Sajnos, eCommerce marketing terv nélkül az eladások elég szegényesek lesznek. Biztosítani kell a látogatókat, hogy miért a te webáruházad egyedülálló a többiek között a piacon. Ezért szükséges egy jó terv, amely azonosítja a célközönséget, és segít megérteni, mi a legjobb amit ajánlani tudsz a vásárlóknak.

Megoldás:

Mérd fel a piacot, nézd meg a konkurenciát, tanulj a jó ötletekből és a rosszakból is. Folyamatosan kövesd a trendeket és olyan vásárlói információkat is vegyél figyelembe ami nem a te termékeiddel kapcsolatos. A jó következtetések levonásával értékesítéseid csak növekedni fognak.

 

Rossz  eCommerce platform kiválasztása az értékesítéshez

Rossz webáruház szoftver biztosan bosszantó és frusztráló élmény. Mielőtt döntünk webáruházunkat működtető szoftver felől, érdemes azt megtekinteni, kipróbálni. Ebben segít, hogy a legtöbb Openc Source webáruház szoftver kínál demo felületet, ahol kipróbálható élesben is.

Meg kell érteni, hogyan kezelhetjük a beállításokat az áruházban, és milyen funkciókat kell majd tudnia ha azt választjuk. Meg kell gondolni, hogy valamelyik népszerű webáruház bérlés mellett döntünk, vagy egyedileg fejlesztünk valakivel egy áruházat, vagy választunk egyet a népszerű Nyílt forráskódú áruházak közül.

A népszerű Open Source szoftvereket mint pl. az Opencart vagy a WooCommerce sokan tesztelik és fejlesztik folyamatosan, ezekből sokat magunk is kipróbálhatunk.

Ha úgy dönt, hogy elkerüli a fent megadott 4 hibát, akkor már biztos lehet benne, hogy online webáruháza nagyobb bevételt és nagyobb forgalmat fog generálni