A domain lefoglalása, tárhely bérlés, a webáruház platform vagy saját fejlesztés kiválasztása, a szükséges kiegészítők letöltése, hozzáadása, a lehetőségek kiválasztása, az adatbázis feltöltése, keresőoptimalizálás, a tartalom feltöltése és a későbbiekben a folyamatos karbantartás, frissítés, fejlesztés. Ezek a webáruház készítés fő lépései, de ezeken belül még sok apróbb lépést kell megtenni, amit akár a megrendelő is […]

Nagy valószínűséggel igen. A profi webáruház azért profi, mert szakember, hozzáértő készítette, fejleszti, így a lehetőségek a lehető legmagasabb szinten ki vannak aknázva. A profizmusba ezen a területen beletartozik az egyedi design, ami roppant vonzó, hiszen a webáruháznál először a képi érték kerül a felhasználók elé. Másodszor, de leginkább elsősorban a keresőoptimalizálás sokkal versenyképesebb egy […]

Lényegében ráncfelvarrást, ami a weboldalak esetében, az oldal teljes frissítését, “kipofozását”, felújítását takarja. Időnként roppant fontos elvégezni a frissítéseket, fejlesztéseket, ám ha sokáig erre nem volt alkalom vagy lehetőség, akkor egy facelift naprakésszé teheti az adott weboldalt, webshopot.

Nem feltétlenül. Igaz, hogy az egyedi honlapok mögött komolyabb háttér áll, mint egy egyszerűbb honlap mögött, ebből következően egy tőkeerős cég látszatát kelti, valamint sokkal több lehetőséget tartogat a kreativitás kiélésére, mellyel nagy előnyre lehet szert tenni. Az egyedi honlapok egyedi, speciális funkcióval is elláthatók, melyek szintén elősegíthetik a népszerűséget, ellenben az egyszerűbb, sablonokból összeállított […]

Igen, nagyon fontos, hogy a webáruház fejlesztés folyamatosan megtörténjen, különben elavulttá válhat az oldal. A lehetőségek tárháza folyamatosan bővül, a már meglévő lehetőségek pedig rohamosan frissülnek, újulnak, javulnak. Ha más weboldalakkal ellentétben az adott webáruház nem végzi el időnként a megfelelő frissítést, nem tölt fel új tartalmakat és aktualizálja a megjelenést és tartalmat, komoly hátrányba […]

A webáruház készítés nagyon változó árskálán mozog, konkrét összeget lehetetlen meghatározni. Függ attól, milyen jellegű webáruházról van szó, függ a webshop méretétől, az egyedi igényektől. A webáruház készítés árát elsősorban az határozza meg, hogy a készítő vagy készítők milyen mennyiségű és minőségű munkát fektetnek bele. Ezt az elején már tisztázni szokták, nehogy később plusz költségek merüljenek fel. A […]

A mobilra optimalizált weboldal egy olyan megoldás, amely lehetővé teszi, hogy az asztali képernyő helyett kisebb képernyőn, gyengébb megjelenítési lehetőségek és kisebb memória mellett is maradéktalanul látogatható és használható legyen az adott weboldal. Mára nagyon sokan a mobiltelefonjukról intézik a vásárlásaik egy részét vagy a jegyfoglalásokat, és még számtalan dolgot. Ezek a lehetőségek csak akkor […]

A webáruház fejlesztése a mai világ hatalmas versenyében a fennmaradásért való küzdelem egyik alapja. Ha ezt nem profik végzik, akkor könnyen lehet, hogy a kívánt cél elérése nem sikerül vagy várat magára. A profik nem dolgoznak ingyen, ezért a honlap fejlesztés fizetős megoldás, de ha a megfelelő céget, programozót bízzák meg vele, a lehető legtöbbet hoz […]