A keresőoptimalizálás alapvetően nem olcsó lehetőség, ám egy webshop vagy egy céges weboldal esetén hatalmas profitot hozhat. A keresőoptimalizálásnak több alterülete van, sok lehetőséget tartogat, így ha csak egy-egy apróbb részre térünk ki, aránylag jutányos áron megússzuk, viszont nem érdemes ezen spórolni. A weboldal seo ára a munka minőségétől is függ, de vigyázni kell, hogy […]

A lehető legtöbbször érdemes frissíteni a webshopok tartalmát. Erre a célra kiváló megoldás, hogy az amúgy is szükséges összetevőt a blogot például naponta új tartalommal látjuk el. A heti egyszeri frissítés még a megfelelő kategóriába sorolható, de a mai rohanó világban a folyamatosság és gyorsaság jelenti az előnyt. Nyilvánvalóan a napi szintű többszöri frissítés nem […]

Ez egy attribútum, amely arra szolgál, hogy a több lappal rendelkező webáruházaknál könnyű legyen a különböző lapok közötti navigáció. Ezt a linket a komponens Url-ek közötti kapcsolat jelölésére használják. Ez a jelölés a Goggle számára egyértelműsíti, hogy az oldalakat logikai sorozatként kezelje, összevonva a hivatkozási tulajdonságokat. A keresőket ez a link általában az első oldalra irányítja, […]

Az url átirányítás maga a weboldal vagy annak egy lapjának átirányítása. Erre akkor van szükség, amikor egy honlapot egyik tárhelyről a másikra költöztetnek és a domain cím is megváltozik vagy valamely oldalunknak megváltozik a címe, vagy töröljük azt, és hogy a keresőben ez a link ha megtalálható akkor ne veszítsünk látogatókat ezeket a linkeket irányítjuk […]

A Seoceros egy olyan weboldalelemző program, amely gyorsan és aránylag hatékonyan ellenőrzi le, hogy egy honlapnak a keresőoptimalizálási feltételek alapján mik az erősségei és mik a gyengeségei. Bármilyen URL-t meg tud vizsgálni, így nem csupán a főoldal, de az aloldalak, a termékoldal vagy a blogoldal is vizsgálat alá kerül. A SEOceros.hu oldalon részletes információk találhatók […]

Igen, minden egyes honlap, webáruház esetében fontos rész a tartalom kezelésére alkalmas menü, pl a blog. A blog, azon kívül, hogy szimpatikussá teszi, az emberekhez közelebb hozza az adott oldalt, keresőoptimalizálási, azaz seo szempontból is fontos. A kulcsszavas keresőoptimalizálás divatja átalakult, de még mindig működőképes megoldás lehet ha jó tartalommal látjuk el az oldalakat. Emellett […]

Első körben a minőségi piackutatást említenénk, mert így derül ki, mi keresett és mi nem az. Ezt követően az áru megfelelő minősége és ára nagyon sokat javíthat vagy ronthat a helyezésen, ám hiába kínál egy webáruház a legkeresettebb árucikkekből minőséget jó áron, ha az interneten böngészők nem találnak rá. A keresőoptimalizálás tehát alapvető fontosságú ahhoz, […]

Nem, bárki elvégezheti, aki ismeri a megfelelő módszertant. Az alap seo-hoz nincs szükség speciális számítógépes ismeretekre, ám a linképítéshez már komolyabb tudás szükséges. Sem jogi, sem más akadálya nincs annak, hogy mi magunk végezzünk keresőoptimalizálást a saját webáruházunkon, ám mivel a seo-nak hatalmas jelentősége van, érdemes a lehetőségeinkhez mérten a legjobb megoldást választani. Egy gyakorlott […]

Nem lehet konkrét összeget megjelölni, ugyanis a webáruház seo nem egy konkrét dolog, hanem a milyensége nagyban függ a webáruház típusától, méretétől, és attól, milyen minőségben kerül optimalizálásra az oldal. A seo nagyon sokrétű, több különböző területből épül fel, melyek együtt vagy külön-külön is kérhetők, természetesen más-más áron. A különböző szakemberek is más árfekvésben dolgoznak, […]

Azért, mert valóban elengedhetetlenül fontos egy versenyképes, weboldal, honlap, webáruház esetében, hogy a találati listákon minél előkelőbb helyet kapjon. a kattintások 95%-át viszik el azok az oldalak, amelyek a kereső találati listájának tetején jelennek meg. A találati listás helyeket a keresőoptimalizálás minősége nagyban befolyásolja, bár már fizetős, reklámként megjelenő oldalak kerülnek az első három helyre, […]