+36 70 363 7900 info@grentmedia.hu

A webáruházaknak nagyon fontos, hogy minél többen látogassanak az oldalra. Ez ugye nyilvánvaló, nem is kell magyarázni, egyik fő cél. Erre alkalmas a keresőoptimalizálás, azaz a SEO, de ezen kívül is számos lehetőség van a szélesebb körben való megismertetésre.  Íme néhány tipp, hogy minél több emberhez jusson el az oldalad.

  1. Publikálj megfelelő kulcsszavakkal tarkított írásokkal minél többször.

    Megteheted akár naponta is, ahogy csak az időd engedi. Minél több annál jobb, de azért itt sem szabad túlzásokba esni. Ha sok a határterületeket körbejáró publikáció is, akkor sokkal nagyobb területről vonzod be az embereket.

  2. Legyen kapcsolatod a közösségi médiákkal.

    Ez is egy folyamatosan frissítendő dolog. Ha van például Facebook oldalad, akkor annak napi frissítése ugyanúgy fontos, mint a publikáció a webáruházad blogjában. Jó, ha a webáruházat facebookon keresztül lehet kedvelni, mert így a kedvelők ismerőseihez, majd azok ismerőseihez is el lehet jutni.
    népszerűsítsd webáruházad

  3. Legyenek szezonális publikációk, tartalmak

    . Az évszaknak megfelelő vagy épp az aktuális ünnephez kapcsolódód tartalommal is több látogatót lehet bevonzani. Ha több a látogató, valószínűleg több a vevő is.

  4. Hozd vissza a vevőidet!

    Ha valaki vásárolt már nálad, adj neki lehetőséget arra, hogy feliratkozzon a hírleveledre. A hírlevelek akciói, az értesítés új termékekről gyakran hozzák vissza a vásárlókat, ráadásul így megmaradsz a köztudatban, ami szintén fontos, hiszen sok vásárlóból biztos akad, aki beszélni fog rólad másoknak. A hírlevél reklám is egyben.

  5. Youtube csatorna.

    Egy webáruháznál nem biztos, hogy könnyű kitalálni, milyen videót lehet feltölteni hozzá. De egy kis kreativitással minden megoldható, a termékekhez kapcsolódó videókat pedig a webáruház youtube csatornáján tedd közzé és oszd meg a webáruházad facebook oldalán is.

A webáruház építése közben is érdemes ezeket átgondolni és már azonnal teljes gőzzel kezdeni. Ezek a tippek könnyen megvalósíthatók bármely webáruház építés közben, legyen szó WooCommerce vagy éppen OpenCart webáruházakról, a csatornák és közösségi média csatolása, a hírlevél mindegyikkel megoldható.