7 Keresőoptimalizálási tipp amivel szinte azonnal több látogatója lesz

 

A biztonságos keresőoptimalizálás időigényes és elég sok kreativitást és munkát igényel. Olvashatjuk ezt leginkább a külföldi marketinges oldalakon.

Igen ám de melyik weboldal, webáruház tulajdonos szeretne várni 8-12 hónapot arra, hogy a webáruház készítésbe és marketingbe fektetett pénze ilyen sok idő után kezdjen el megtérülni. Ezért arra gondoltunk megkérdezünk egy régi motorost a keresőoptimalizálás hazai szakértőitől, hogy Ő milyen tippeket javasolna amikkel azonnal képesek lehetünk látogatókat csábítani a honlapokra.

7 keresőptimalizálási tipp

A továbbiakban Evenich András a kulcsszó SEO-sának 7 tanácsát olvashatja. Olyan tippekről lesz szó amit mindenki el tud végezni mivel nincsen szükség programozói tudásra csak némi marketing személetre. Amit merek feltételezni, hogy minden kereskedő vérében ott lakozik.

 

  1. Intenzív blogolás mindennek az alapja

Jó, hogy van egy webáruházunk, amit a Grentmedia garantáltan jól készített el, de ahhoz hogy ne csak a termék kategória neveinkre és termékeinkre legyünk megtalálhatók, ahhoz cikkek írására is szükségünk lesz a amit a blog vagy hírek szekcióba tudunk megjeleníteni.

Mit értek intenzív blogoláson?
– Heti legalább 3-5db cikk megírását (kevesebb a hatékonyságot csökkenti)
– Cikkenként legalább 3-5 ezer karakter terjedelemben
– Olyan kifejezésekre legyen célozva a cikk ami 2-3-4 kifejezésből áll pl: lúdtalpbetét gyerekeknek, kontaktlencse napszemüveg helyett
– Az olvasónak legyen írva a cikk és ne a Google keresőnek. A SEO szövegírás szabályait azért tartsuk be.
– A cikk címe és bekezdés címek ötletesek, legyenek olyanok amikre felkapják a fejüket az olvasók, amiket olvasva szívesen megosztják a közösségi oldalakon.
– Írjunk, járjunk úgy körül egy témát ahogy még senki más sem, csak így tudunk majd valóban egyedi tartalmat készíteni. (Gondolkozzunk a látogatóink fejével)

A következőkben arról lesz szó, hogy ezeket a blog cikkeket, hogyan tudjuk felhasználni ne csak a Google keresőből tudjunk nekünk látogatókat hozni.

2. Gyűjtsünk feliratkozókat
Meglepően fog hangzani, de a hírlevél még mindig az a marketing eszköz amivel egy webáruház a látogatóit és bevétel forrásának akár az 50%-át is kiteheti. A feliratkozás gyűjtéséhez csináljunk egy csali ebook-ot amit a feliratkozás után tud letölteni a user vagy egy hírlevél sorozatot amit automatikusan időzítve kapnak meg a feliratkozók a hasznos tanácsokról, információkról. Fontos, hogy ne próbáljunk meg eladni az első időszakban, építsük ki a bizalmat és mi adjunk sokat magunkból a feliratkozóknak, a számukra fontos és értékes információkból.

Ezt követően sokkal aktívabbak lesznek és többen fognak vásárolni, mint az gondolnánk.

3. Építsünk közösségeket
facebook bejegyzés időzitésA közösségi oldalak azok a felületeket ahol egy jól megírt bog cikk, olyan emberekhez is képes eljutni akik nem is tudnak a webáruházunk létezéséről. Regisztráljuk be magunkat és weboldalunkat a Facebook, Google plus, Twitter és Pinteres oldalakba. Tegyük közzé tartalmainkat amik lehetnek, a weboldalunk fő oldala, termék kategória oldal, termékünk, blog cikkünk vagy más weboldal tartalma is. A közösségi postoláskor, írjunk legalább 2-3 mondatott amivel felhívhatjuk a figyelmet a bejegyzésre és használjunk olyan képet ami megragadja a figyelmet.

Napi 1 de 2-3 bejegyzés elhelyezés már fen tudja tartani a figyelmet a webáruházunk tartalmai iránt.
A bejegyzéseinket előre időzíthetjük a következő módon:

4. Hashtag amivel több embert is elérhet

A hastag egy címkézési mód a közösségi oldalakon. Furcsa módon nagyon kevesen használják, még mindig a webáruházak között. A lényege, hogy olyan címkével lássuk el az adott közösségi bejegyzésünket ami egy kulcsszóval össze párosítható, mert nem is hinné mennyien keresnek ilyen kifejezésekre a közösségi oldalakon, pl.: Ha egy olyan kontaktlencséről szól a cikkünk amit ki postolunk ami gyereknek jó, akkor a következő hastagok használatát célszerű használni: #kontaktlencse, #gyerekeknek – Ezt a két kulcsszót mondatokba ágyazva érdemes elhelyezni pl: Tudja milyen kortól való a #kontaktlencse a #gyerekeknek? Mire tippel mi az alsó korhatár?

5. Építsen személyes márkát
Az értékesítés sokkal könnyebbé válik ha egy személyhez köthető, ezért a személyes brand és márka népszerűsítés sokkal fontosabb, mint egy jó marketing fogás. Gondoljunk bele a Norbi Update termékeket mennyire ismernék és vennék ha nem adnák az arcukat hozzá Rubint Réka és Schobert Norbi. Erről elég jó anyagok vannak a netten, de talán a legkomplexebb és érthetőbb módon Nagy Krisztinától lehet megtudni.

  1. Vendég blogolás legyen ismert a piacon
    Ha már elértünk idáig, akkor a webáruházunkon szépszámú érdekes tartalom olvasható és már tudják ki is vagyok és mit gondol jó pár dologról. Ezek mind-mind segítik azt hogy ha felkeresünk egy releváns, egy kapcsolódó témájú weboldalt, hogy ott szeretnénk egy magunk által készített bejegyzést elhelyezni egy érdekes témában. Ilyenkor az első amit a leendő partnerünk meg tesz, hogy felkeresi a weboldalunkat, hogy megnézze milyen minőségben írunk és milyen a vízhangunk a közösségi oldalakon.A vendégblogolás aranyszabályai, hogy
    – Valóban értékes anyagot készítsünk, akár egy infógrafikával vagy videóval színesítve
    – Tartalmas legyen ami kb. 5000 karakternél sose adjuk alább de akár a duplája is lehet.

– Osszuk meg személyes és céges közösségi oldalainkon a vendégblog bejegyzésünket.
– Helyezzünk el benne link kapcsolatot, melyben a weboldalunk vagy saját nevünk legyen a link szövege.

7. PPC hirdetések
Ha 24 órán belüli szeretnénk több 100 látogatót elérni akkor használjuk a kattintás alapú hirdetéseket. Termék értékesítéshez a Google Adwords-öt, tartalmaink népszerűsítése, hírlevél címlista gyűjtéshez a Facebook hirdetés rendszerét. A Facebook az a hirdetési csatorna ahol nagyon jól lehet célozni a blog tartalmainkat és vírus szerű terjedéseknek hála sok ingyenes látogatót is kaphatunk. Látni fogjuk azt is, hogy melyek azok a cikk témák, cikk címek amik népszerűek és melyek azok amikre nem annyira vevők a rajongóink és azok akikhez el jut a tartalmunk.

Összefoglaláskén
Láthatjuk, hogy miért még mindig a tartalom az ami képes, látogatókat hozni webáruházunk számára, és az a marketing tevékenység ami egykoron még különállt a keresőoptimalizálástól. Legyünk bátra és írjunk úgy ahogy beszélünk, mert amivel Ön foglalkozik arról csak Ön tud úgy írni ahogyan szeretné megszólítani leendő vásárlóit. A sok gyakorlás meg fogja hozni az eredményt és látni fogja, hogy nem hiába valók ezek az idők már csak azért is mert sokkal közelebb fog kerülni a vásárlóihoz, személyesebb lesz a webáruháza és ez az online világban nagyon sokat ér, pénzben kifejezhető értéke is van.

További keresőoptimalizálási tippeket a kulcsszo.hu blogjában is olvashat, amikkel biztonságos és Google büntetés mentes előre jutást tud elérni.

Fő profilom az Opencart és a WooCommerce webáruház készítés. Főként ezekről a webáruház motorokról írok, néha néha kitekintve a webáruházakon túlra. Webáruház készítés, fejlesztés, módosítás témában keress bátran elérhetőségeimen!

A * jelölt mezők kitöltése kötelező

Hasznos volt amit olvasott? Szeretne webáruházat?

Kérje ingyenes ajánlatunkat webáruház készítésre, módosításra, fejlesztésre!

Amennyiben szakmai felkészültségünk meggyőző, kérje ajánlatunkat webáruházának kivitelezésére!

Rólunk és írásainkról

Mi egy teljes körű szolgáltatást nyújtó ügynökség vagyunk, impozáns digitális marketing megoldásokat nyújtunk. A győztes megoldások és a tapasztalatok segítik nagyszerű eredményeinket honlapkészítés és webáruház készítés területén amiből itt infókat is olvashat.

    BESZÉLJÜK MEG, MOND EL VÉLEMÉNYED!

    Ellenörző kód * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

      Segítünk, hogy webáruháza még jobb eredményeket érhessen el, a keresési eredmények még több látogatót hozhassanak.

      Írásainkból

      ELOLVASOM MIND
      AllWebáruház
      facebook live forgalom növelés

      Filléres trükk a webáruházad forgalomnövelésére – Facebook Live

      Ha 2016 és tartalommarketing, akkor a Facebook live-ot tekinthetjük az elmúlt év egyik legnagyobb dobásának. Már 2017-et írunk, mégis, alig…
      Tovább olvasom
      webáruház biztonság

      Védekezés Brute Force támadások ellen – II. rész

      Korábbi cikkünkben a támadás megelőzéséről volt szó, most viszont adunk néhány tűzoltó taktikát arra az esetre, ha már bekövetkezett a…
      Tovább olvasom
      Brute force webáruházhoz

      Védekezés Brute Force támadások ellen – 1. rész

      Napjaink legnépszerűbb tartalomkezelő rendszerei számos területen könnyíti meg életünket könnyű, akár informatikához egyáltalán nem értő felhasználók számára is. A népszerűségnek…
      Tovább olvasom